Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:Link maar door aan Chantal van rebellion fashion store zou ik zeggen.
Emmaa_ schreef:Zo, mijn katje is met goed nieuws terug van de dierenarts.. Hij heeft geen stenen in zijn blaas dus helemaal opgelucht hier. Morgen de uitslag van de urinekweek, dan hopelijk een AB kuurtje en klaar ermee. Pfff ben echt zo opgelucht
8nnemiek schreef:Tonijn zou ik inderdaad nooit kopen.. En als ik vlees voor iemand moet meenemen dan zal ik ook nooit kip kopen. Dan mogen ze kiezen tussen bio rundvlees of een vegaburger![]()
Kippen vind ik toch zo'n zielige dieren, hoe men daar mee om gaat..
Ik ben op t moment bezig met het inrichten van een kippenhok. Over een paar weekjes ga ik hopelijk wat batterij-kipjes redden
RedPassion schreef:Wat kletsen jullie veel.Leuk dat het topic zo actief is.
Emma, goed nieuws over je kat!![]()
Tillie, prima mail.Ik ga ook nog op FB reageren.
Leuk om al die dieren van jullie te zien en te lezen dat er zo veel dieren een fijne tweede kans krijgen bij jullie. Als ik alle dieren ga voorstellen wordt het wel een heel lang bericht, maar wij hebben 3 honden, 2 paarden, 2 hamsterratten en een stuk of 70 ratten. Die laatsten zijn opvangers waarvan ik voor de plaatsbare dieren weer een goed huisje zoek. Ik vind het soms wel zwaar, ik kom veel ellende tegen en mensen met een rare mentaliteit richting dieren. Maar ja, de dieren zijn het waard.
Ik las iets over een meeting, het is wel wat anders maar de 30e houd ik hier open huis voor de opvang, met vegan hapjes, en iedereen is welkom hoor.