Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Ik meld mij ook weer
Dagje stage.
O: whey shake met water --> vind ik veel te weinig als ontbijt. Kun je het beter door de kwark gooien met wat muesli/havermout erbij.
T: banaan
T: stuk komkommer
L: 2 sneetjes spelt desem met tonijnsalade en een kopje kippensoep --> wat rauwkost erbij/een kwarkje?
T: appel
T:worteltjesvervangen door 2 waldkorn crackers. Bah wat is dat vies rauwe worteltjes.
A: witte rijst met spitskool en saté --> beter zilvervliesrijst en saté is behoorlijk calorierijk (maar weet niet wat je doel is). Spitskool met cashewnootjes is ook lekker.
B: uurtje spinnen
D: water en thee
Commentaar is welkom!
Helderder schreef:Dit is mijn lijstje van gisteren, was alleen 2 keer echt helemaal leeg op de racefiets (verzuurde benen en zo trillerig), m.n. op de terugweg. Wat doe ik fout?
O: 4 el muesli + 3 el magere kwark + grote bak watermeloen
L: Kipfilet + zilvervliesrijst + paprika + komkommer + eetlepel sojasaus
Magere yoghurt + whey
B: 20 km racefietsen, aan het werk (=intensief)
T: Banaan
A: 3 speltbth; 2 met 20+ kaas, 1 filet americain
Magere yoghurt + aardbeien
Komkommer
T: Eiwitreep
B: 20 km racefietsen, einde dienst
Helderder schreef:xNathaliee schreef:Ik meld mij ook weer
Dagje stage.
O: whey shake met water --> vind ik veel te weinig als ontbijt. Kun je het beter door de kwark gooien met wat muesli/havermout erbij.
T: banaan
T: stuk komkommer
L: 2 sneetjes spelt desem met tonijnsalade en een kopje kippensoep --> wat rauwkost erbij/een kwarkje?
T: appel
T:worteltjesvervangen door 2 waldkorn crackers. Bah wat is dat vies rauwe worteltjes.
A: witte rijst met spitskool en saté --> beter zilvervliesrijst en saté is behoorlijk calorierijk (maar weet niet wat je doel is). Spitskool met cashewnootjes is ook lekker.
B: uurtje spinnen
Commentaar is welkom!
Hopelijk heb je er wat aan.
xNathaliee schreef:Thanks
Ja ontbijt blijft altijd een probleem bij mij. Moet voor mijn doen erg vroeg opstaan en heb dan geen trek (en geen tijd) om uitgebreid te ontbijten. Toevallig vandaag 2 waldkorn crackers met smeerkaas. Maar dat is zo gemaakt en ook zo op.
Naturel kwark vind ik vies > fruitkwark is weer slecht.
Ik lust geen andere soorten rijst dan pandanrijsten saté eet ik bijna nooit
Maar thanks dat je er even naar hebt gekeken.
Doel is niet per se kilo's afvallen maar er mag wel wat (vet) af.
xNathaliee schreef:@Helderder: Ik heb nu een grote pot cookies en cream staan die ik eerst wil opmaken alvorens ik een nieuwe smaak koop. Overigens heb ik al eens eerder whey door mijn kwark heen gedaan. Kocht toen de senoble kwark van de Jumbo omdat deze niet zo zuur scheen te zijn. Ik vond het alsnog niet erg smakelijk. Ging op een gegeven moment maar experimenteren: kwark, halfvolle melk en whey in de mixer.. dat dronk ik dan. Maar was niet echt een succes. Dan vind ik water met whey nog het lekkerst.
xNathaliee schreef:Mijn planning vandaag tijdens mijn stage:
O: 2 waldkorn crackers met slankie smeerkaas 20+ light geloof ik
T: banaan en een stukje komkommer
L: 3 sneetjes spelt desem met tonijnsalade en een kopje champignonnensoep met sneetje brood met pesto
T: appel en een snelle jelle (niet echt gezond ofzo)
A: bobotie schotel *hearteyes*
B: uurtje spinning
T: whey shake