Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chanen schreef:Vanmorgen eindelijk mijn hangop-ontbijt met granola en zomerfruit geprobeerd. Zeker de moeite waard en het vult absoluut goed, maar een beetje te duur voor elke dag. Van één pak yoghurt houd je hooguit drie porties hangop over en zomerfruit is natuurlijk ook niet echt goedkoop, maar jezelf zo af en toe verwennen is ook wel erg lekker. Qua dikte heeft de hangop veel weg van kwark, dus daar moet je wel van houden.
le résultat
[ Afbeelding ]
Chanen schreef:Ik ben ook alleen de ES havermout gewend, maar mij bevalt ie prima. Zowel voor de havermout met melk als de tommoroats met yoghurt. Al weet ik ook eigenlijk niet waarom dat verschil zou maken wat soort havermout betreft. Echt balen dat ES er t.z.t. uitgaat. Zeker als de vergelijkbare havermout van de Jumbo niet echt lekker is. Zodra duidelijk is wanneer de havermout uit de schappen verdwijnt maar even flink inslaan dus. Scheelt dat het nauwelijks een aanslag op je portemonnee is en lang houdbaar.
RoosG schreef:Chanen schreef:Ik ben ook alleen de ES havermout gewend, maar mij bevalt ie prima. Zowel voor de havermout met melk als de tommoroats met yoghurt. Al weet ik ook eigenlijk niet waarom dat verschil zou maken wat soort havermout betreft. Echt balen dat ES er t.z.t. uitgaat. Zeker als de vergelijkbare havermout van de Jumbo niet echt lekker is. Zodra duidelijk is wanneer de havermout uit de schappen verdwijnt maar even flink inslaan dus. Scheelt dat het nauwelijks een aanslag op je portemonnee is en lang houdbaar.
Ik geloof niet dat de havermout van ES eruit gaat, maar een andere verpakking krijgt. Ik werk bij de appie, ons is verteld dat de inhoud eigenlijk niet veranderd, maar de verpakking wel. Zullen heus wel een paar dingen uit gaan die niets opleveren, maar havermout komt zo vaak voorbij aan de kassa, dat houden ze er vast wel in...