Tot mijn grote verrassing vond ik gisteren een pak cake in de kast, die had ik kennelijk nog Dus die ga ik vanmiddag lekker bakken zodat ik morgen een oefencake heb om lekker mee te prutsen, leuk Uiteraard zal ik het resultaat hier tonen
Deze heb ik vandaag gemaakt. Alhoewel...vandaag...gelukkig had ik het bovenste deel gisteren al gemaakt, alle decoratie had ik al klaar en alle marsefond al op kleur gemaakt want ik heb een fijne migraine aanval. Deze dus op m'n tandvlees gemaakt
Ik vind hem erg leuk hoor! Leuke kleuren! En beterschap met je migraine!
Ben benieuwd Jolien!
Ik ga 18 september met mijn moeder een workshop taarten decoreren doen, ben heel benieuwd en ik heb er ontzettend zin in! Mijn broertje verheugt zich er vooral op dat we dus 2 taarten mee naar huis nemen.. Hahaha
OHHH!!! Die vind ik mooi!!! Mag ik 'm pikken? Leuke kleuren ook. Hoe heb je de onderkant van de bovenkant gemaakt? Neem aan dat bovenste deel een blanda op z'n kop is?
Klopt Diva Onderste deel heb ik cake gebakken in een 10cm vierkante vorm (had niet zo'n kleine ronde), en toen 2 maten ronde kartonnetjes geknipt. Cake ertussen en snijden maar. Helaas na het vullen was hij toch niet mooi genoeg van vorm. Dus maak hem flink overdreven als je het gaat proberen
Volgens mij heb ik wel een 10 rond liggen.(heb zóóóóveel bakpannen/blikken, dus hij zal er vast tussen zitten.) (hoop ik ) Die bakken en dan gewoon een beetje taps snijden dus?
PFFFF.....opa's cake!! Ik heb ruzie met die opa. Ope en Irene gaat niet samen. Netjes volgens recept gewerkt maar een cake die niet gaar werd en toen ie uit de oven kwam in 10000000000.0000000 brak. Toen Suuz een paar maanden geleden hier was liet ik het zien. Ze begreep er helemaal niets van. Maar misschien dat ik nog eens voor de herkansing ga.
Oh Jolien dat is een goeie, even kijken of ik die kan bemachtigen Das idd geen geld vergeleken bij die van Wilton!
Spikkelfire wat een leuke tafel zo, gave cupcakes maak je ook!
Britt90
Geplaatst: 06-09-12 19:08
Wauwie, wat een mooie dingen allemaal zeg!!
Ik heb mij de afgelopen 2 dagen gewaagd aan mijn allereerste ' echte' taart. Aangezien mijn vriend morgen 25 wordt, wilde ik een tietentaart maken.
Pffff, na UREN zwoegen, is dit eruit gekomen!
De BH is vrij dik geworden, helaas was dit al de 5e keer, de vorige keren scheurde hij telkens. Dus heb hem wat dikker gelaten, toen lukte het wel. Nog tips hiervoor? En strak afsmeren met botercreme vind ik heel moeilijk, ik krijg het gewoon niet strak? Tips zijn welkom Oja, wat is dat kleuren van fondant een hel.
DIVA2
Geplaatst: 06-09-12 19:23
SpikkelFire schreef:
Aaah, waarom heb jij al over de 100 likes op de pagina Diva? Ik blijf al weken hangen op 54