Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb gisteren de amandel-sinaasappel cake uit het Hummingbird boek gemaakt, oeh die is lekker! Wel minder suiker gebruikt, vind die recepten soms net wat te zoet. Heb er helaas geen foto van, hij was al aangesneden voor ik er erg in had haha!
En klinkt bekend, hier is ook alles weg voordat ik er erg in heb.

F_Orumster schreef:Heb je geen spuitmondje voor je botercreme Emma? De topping rechts ziet er wat eh.. gehavend uit.
Verder wel een tafel waar je je welkom voelt, haha!
) was hij te dun geworden waardoor spuiten nog erger was
echt fantastisch! Het enige nadeel is dat als ik cupcakes maak, ik eerst boter en suiker moet mengen. Dat gaat dan helemaal vastzitten in die garde en dan moet ik het er telkens tussen uit prutte.
Maar als er dan ei enzo bij komt dan gaat het wel goed! Het beslag krijgt wel een hele andere structuur merkte ik al, maar alles gaat zo veel sneller en ondertussen kan ik gewoon opruimen of verder knutselen, ideaal.

Was erg lekker gelukkig
, gewoon alles op de bakplaat gemikt. Desteney_ schreef:Mag ik vragen wat het verschil nou eigenlijk is tussen marsepijn en fondant?
Bij mij bij de Xenos verkopen ze het nu ook, maar ik zit al heel lang met deze vraag. Is het lekkerder, of makkelijker?