Taarten decoreren XXII

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: Taarten decoreren XXII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 08:28

patriciavt (en anderen), hoe hou je het vol? dan moet je het met wel heeeeeel veel plezier doen denk ik?

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 08:39

benangelique schreef:
patriciavt (en anderen), hoe hou je het vol? dan moet je het met wel heeeeeel veel plezier doen denk ik?

Dat vind ik dus ook, hoe hou je het vol :D .
Ik vind het ook heel leuk om te doen, maar als ik er nachtwerk van moet maken, dan pas ik toch hoor :j
M'n nachtrust gaat toch echt boven de taarten ;)

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 08:56

IngridB schreef:
benangelique schreef:

Dat vind ik dus ook, hoe hou je het vol :D .
Ik vind het ook heel leuk om te doen, maar als ik er nachtwerk van moet maken, dan pas ik toch hoor :j
M'n nachtrust gaat toch echt boven de taarten ;)

Dat dacht ik ook al :P
Slapen is ook een soort hobby :o
De 1 lost de ander af :D

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 09:06

bij ligt het eraan voor wie die is of ik er nachtwerk van maak

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 10:14

benangelique schreef:

Ik vind het idd heel erg leuk... Maar deze taart was voor een hele goede vriendin (haar zoontje is vandaag 1 jaar geworden) anders had ik het niet gedaan. Heb namelijk werkweekend en had vrijdag op zaterdag een 17 uurs dienst en vandaag weer 9 uur... Dan heb ik gewoon niet genoeg tijd om een taart te maken :o Dus lag uiteindelijk pas om 4 uur in bed.. Half 8 ging de wekker weer -O- En ik was al niet helemaal fit... Dus uitzingen vandaag en na 18 uur thuis lekker op de bank met pootje hoog (want ook die wordt niet blij hiervan..)

Ik werk om het weekend (en het ligt ook aan m'n diensten hoe of wat) en in mijn vrije weekenden is het eigenlijk altijd gepland :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:05

Nou dan vind ik je wel een héle lieve vriendin, Patricia! Ik ben meer zoals de anderen hier; mijn slaap gaat boven taarten maken :')
Bovendien heb ik, als ik erg druk en/of moe ben, weinig inspiratie en dus zin om wat te doen. Pas als ik tot rust kom, borrelen de ideeën en de zin weer omhoog :)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:11

Zin en ideeen heb ik altijd wel, had alleen vannacht dat mijn lijf niet meer wilde := Mijn ogen vielen dicht :Z

Maar hij is klaar, staat ingepakt in de koelkast en wordt tussen 12 en 13 uur opgehaald, dus hoop dat ze er blij mee is!! Heb een Nijntje geboetseerd en een dummy gemaakt van piepschuim en daar een helicoper van gemaakt, 2 toppers dus :j (hell die helikopter is éénmalig := ) Had alleen m'n ganache iets te dik met afsmeren.. waardoor het biscuit wat beschadigingen kreeg... Uiteindelijk met een 2e laagje redelijk goed kunnen krijgen maar ze zijn niet geheel strak geworden.. Aja, er zit een hoop tijd en liefde in, hopelijk smaakt ie daarom niet minder :o

Ik laat vanavond even foto's zien, wil geen foto's plaatsen voor vriendinnetje em zelf gezien heeft (zit op bokt én op FB, handig :P )

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:34

Mn website is eindelijk af!! Nouja, sommige dingen moeten nog wat meer naast elkaar worden gezet en wat foto's er tussendoor.. maar verder ben ik er echt heel blij mee. 8-)

www.chooseyourcupcake.nl
:D

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:47

Hele mooie website heb je gemaakt!

Hij is gezellig en professioneel :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:59

Dank je. :D met dank aan mn broer en een vriend voor het design en het in elkaar zetten. O:)

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:36

:wave: hallo
Ik verwaarloos jullie een beetje. Weet iemand waar je butterscotch chips kunt krijgen? Heb het nodig voor koekjes 7 layer bars. Maakte m'n oma in de VS altijd zo lekker. Ik wou ze eens een keertje maken. Maar dan heb ik de butterscotch chips wel nodig.

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:40

Dat zijn caramel snoepjes, niet?

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:00

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn nog wat foto's van de laatste tijd. Beetjes slechte kwaliteit.

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:03

Wow, goede kwaliteit zou ik zeggen hoor! ;D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:25

Ik kijk regelmatig hier in het topiv en jullie hebben me ook aangestoken met het bak virus.
Nu had ik alleen een vraagje over die cake pops, waar halen jullie die lollystokjes vandaan? En kan ik ook witte chocoladepasta gebruiken om door de cakekruimels te mengen, zodat ik dan die balletjes kan maken?

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:32

Die lolliestokjes worden bij iedere taartenbakwinkel wel verkocht. Online of in "gewone" winkels (klinkt zo raar... Zou bijne echte winkels getypt hebben :) )

Bij winkels waar ze wat taartproducten verkopen hebben ze ze ook al, bij de jamin of pipoos bijvoorbeeld.

Wolghoeve: leuke parade zo!

S_in_BalanceJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:40

Spikkelfire, leuk! Mooi design idd! Klein puntje van aandacht (wat mij betreft) is dat bij bijv. de prijzen de lay out niet onder elkaar staat. Dat is jammer want daardoor oogt het gelijk iets rommeliger. Tevens las ik dat je elke zondag een nieuwe smaak gaat introduceren, 52x per jaar, is dat haalbaar (ik vind het overigens een erg origineel idee!)?

Woldhoeve, lekker bezig geweest! Leuk en mooi afgewerkt, waren ze lekker?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:45

MssMaris schreef:
Spikkelfire, leuk! Mooi design idd! Klein puntje van aandacht (wat mij betreft) is dat bij bijv. de prijzen de lay out niet onder elkaar staat. Dat is jammer want daardoor oogt het gelijk iets rommeliger. Tevens las ik dat je elke zondag een nieuwe smaak gaat introduceren, 52x per jaar, is dat haalbaar (ik vind het overigens een erg origineel idee!)?

Woldhoeve, lekker bezig geweest! Leuk en mooi afgewerkt, waren ze lekker?

Dank je wel! Wat jij zegt ben ik inderdaad nog mee bezig. :j Ik wil die kolommetjes met smaken eigenlijk 3 naast elkaar en dan de laatste 2 eronder. En de prijzen heb ik nu idd aangepast. :j Maar bedankt iig! Met dat stukje moet ik nog met mn broer naar kijken, want dat kan ik niet zelf. _O-

En die smaken bedoel ik iedere 1e zondag van de maand, dus 1 keer per maand. Anders wordt het wel erg veel haha. :P Ik ga er even naar kijken of het duidelijk genoeg is.

S_in_BalanceJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:46

Oh haha misschien heb ik het verkeerd gelezen!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:48

Geeft niet! Feedback is alleen maar fijn want dat is hoe mensen het lezen. :j voor mij is het natuurlijk logisch. Ik heb het nu even aangepast. :)

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:05

MssMaris dank je. Ze zeiden allemaal dat ze lekker waren. Waren allemaal bestellingen :D Morgen nog een 2 keer Charmmy kitty, en donderdag nog een workshop voor 14 personen. Ik heb al 7 biscuits gebakken. Verder staat er nog een kindertaart met één van de zeven dwergen erop. En nog een bruidstaart. Nog twee kinderfeestjes met boltaartjes. Sponsortaartje voor zeskamp hier in het dorp. Dus ik verveel met de rest van maand niet. Gelukkig doe ik het samen met een vriendin. Anders is het gewoon niet haalbaar.

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:08

Mooie taarten Woldhoeve!!
Hier ook zééér regelmatig nachtwerk hoor.
Ik vind het heerlijk om aan het werk te zijn terwijl de rest op bed ligt. Alleen dat opruimen in het holst van de nacht, dát vind ik k*t!!
Vandaag samen met Wout(11) een taartje gemaakt.
Gisteren wat voorwerk gedaan in de vorm van bakken, snijden en afsmeren. Vandaag samen de rest gedaan.
Wat was ie trots op het resultaat!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij heeft zelf de kleuren uitgekozen, hout gemaakt, bloemen uitgedrukt en op geplakt, paarden gedust en marsepein gesnoept!
Onderbord vind ik niet geweldig(te druk) maar volgens Wout vindt Floor het helemaal mooi.
En daar gaat het om!

Zo, nu onder de douche en naar Marco Borsato!! *\o/*

S_in_BalanceJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:13

<3 Love it!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:13

Superschattig! :j Ben ook wel benieuwd naar de Dwerg van Woldhoeve.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:15

Wat een gave taarten weer :j

Dat heeft hij mooi gemaakt Diva, knap hoor.
Hoe maak je dat hout nou eigenlijk? Is dat met een structuurmat ofzo?