Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
 ) , bakje druiven (heb me beide laten aansmeren op de markt maar bij thuiskomst bleken ze beide toch wel vandaag op te moeten..)
, bakje druiven (heb me beide laten aansmeren op de markt maar bij thuiskomst bleken ze beide toch wel vandaag op te moeten..)
ais schreef:Misschien een domme vraag, maar waarom kiezen jullie voor de zaadjes die je in je smoothie verwerkt? En waar koop je die?

Jodie_ schreef:ais schreef:Misschien een domme vraag, maar waarom kiezen jullie voor de zaadjes die je in je smoothie verwerkt? En waar koop je die?
http://www.chiazaden.nl/over-chia-zaden/
Bij ons kan je ze gewoon bij de natuurwinkel krijgen

Is een combinatie van 45 uur werken + 40 uur school + daarbij horende vermoeidheid/stress..
 Is een combinatie van 45 uur werken + 40 uur school + daarbij horende vermoeidheid/stress.. ik heb me niet verdiept in wetenschappelijke publicaties over dit spul, maar mijn probleem is jarenlang geweest dat ik altijd honger had, dus een goedje dat ervoor zorgt dat je niet vol raakt, daarvan gaan mn nekharen overeind staan. Ik eet ook gewoon liever puur, zonder allerlei chemische toevoegingen. Ik heb die toevoegingen mijns inziens ook nergens voor nodig.
 ik heb me niet verdiept in wetenschappelijke publicaties over dit spul, maar mijn probleem is jarenlang geweest dat ik altijd honger had, dus een goedje dat ervoor zorgt dat je niet vol raakt, daarvan gaan mn nekharen overeind staan. Ik eet ook gewoon liever puur, zonder allerlei chemische toevoegingen. Ik heb die toevoegingen mijns inziens ook nergens voor nodig.
 Voor ontbijt mn vertrouwde smoothie (weet nog niet wat ik erin ga gooien).
 Voor ontbijt mn vertrouwde smoothie (weet nog niet wat ik erin ga gooien). als de regen van vannacht niet te hard was (dat de zaadjes zijn weggespoeld zeg maar), hebben we binnenkort plantjes.
 als de regen van vannacht niet te hard was (dat de zaadjes zijn weggespoeld zeg maar), hebben we binnenkort plantjes.                                                         
 )
 )

ik vond hem nog wel zo heerlijk!
 ik vond hem nog wel zo heerlijk!                                                         
Toad schreef:er is bij de ah 1 soort pesto die ik echte pesto noem. Hij kost wel 3 euro, maar er zitten alleen natuurlijke ingredienten in, die er in horen, zoals basilicum, pijnboompitjes, olijfolie extra vierge, parmezaanse kaas. Die gaat nu uit het assortimentik vond hem nog wel zo heerlijk!

Ik ga het wel weer oppakken, dus ik houd jullie op de hoogte.
 Ik ga het wel weer oppakken, dus ik houd jullie op de hoogte.  

Schade viel ook nog mee. Paar chocoladedingetjes, handje chips en wij namen zalmwraps mee.
 Schade viel ook nog mee. Paar chocoladedingetjes, handje chips en wij namen zalmwraps mee.

mijn gezonde verslaving
 mijn gezonde verslaving ), kokosolie en natuurlijk appel en kaneel.
 ), kokosolie en natuurlijk appel en kaneel.                                                         

vanochtend gelijk het havermout-bananenpannenkoek recept uitgeprobeerd en nu zit ik lekker aan de smoothie van aardbei, sinaasappel, banaan, yoghurt en chiazaden. Alleen een beetje heel erg balen dat ik vervolgens mijn bakje chiazaden liet vallen, daar zit nu echt nog maar de helft in.
 vanochtend gelijk het havermout-bananenpannenkoek recept uitgeprobeerd en nu zit ik lekker aan de smoothie van aardbei, sinaasappel, banaan, yoghurt en chiazaden. Alleen een beetje heel erg balen dat ik vervolgens mijn bakje chiazaden liet vallen, daar zit nu echt nog maar de helft in.  

Nog een zakje met pecanmix noten en bij de bio stand een potje biologische tomatenspread. Ik ben de laatste tijd nogal inspiratieloos voor broodbeleg dus dit leek me een goede om uit te proberen en ik kan zeggen dat ik het best lekker vind!
 Nog een zakje met pecanmix noten en bij de bio stand een potje biologische tomatenspread. Ik ben de laatste tijd nogal inspiratieloos voor broodbeleg dus dit leek me een goede om uit te proberen en ik kan zeggen dat ik het best lekker vind!  

ais schreef:Ik heb gister mijn chiazaden gekocht, 11,80 voor een kilo
Er lagen zakken van 500 gr, en op één zat een stikker met 30% korting. Had die dus meegenomen en andere zak zonder stikker. Waardoor ik op beide zakken 30% korting kreeg
Heb ze vanmorgen voor het eerst op, 1 eetlepel