Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
woldhoeve schreef:Gave dingen weer
Ik wou nog een foto van de taart maken, maar ze had hem al opgehaald voordat ik thuis kwam dus was nog wel op tijd om te vragen of zij misschien een foto wou maken haha
woldhoeve schreef:Ik koop nu 10 taartkartons rond voor 1.60 ik heb even gekeken op het net. Maar daar zie ik vierkant 3 voor 1.59 vind ik te duur. Dan blijf ik maar kopen. Zal eens kijken wat de grootste ronde kartons zijn hier. En dan idd vierkant knippen. Dat lijkt ook netter.
Mayo schreef:Tipje voor je karton, een vierkante is mooier en leg tissues of bakfolie nét onder de rand van je taart zolang je taart nog niet klaar is aan de onderkant. Nu heb je allemaal vetvlekken en dat is zonde voor het beeld
Je taartontwerp is wel heel mooi geworden
Esgaroth schreef:Zeg, waarom zou je eigenlijk een taartkarton kopen? Dat vraag ik me nu echt af. Ik bedoel: bij de supermarkt neem je een paar dozen mee en je knipt er een rondje uit. Kost niks. Of denk ik nu raar?
SabM schreef:zou kunnen als je die bekleed met leuk papiertje en doorzichtige folie.
Maar een onderkarton kopen is niet duur hoor.
Maar zo erop zetten... nee dat vind ik eigenlijk ook
Esgaroth schreef:SabM schreef:hoe krijg je die blaadjes erin??
snap
Volgens mij was dit een kwestie van de uitsteker er licht indrukken als de fondant al op de taart zit, en je krijgt dit! Nietwaar?