Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
. Heb de patat lekker laten staan en de biefstuk met 3 champignons maar opgegeten. Daarna nog maar even bij de Jumbo tomaatjes en noten gehaald.
Maar goed, neem gewoon geen rijst o.i.d. en lekker veel groenten en een beetje vlees of vis inderdaad en niet teveel sausjes, nou ja goed, kan het wel even hebben alleen ik hou al niet echt van wokken (of van chinees) omdat het 1) zo vet is en 2) ik weet niet, ga liever naar een leuk restaurantje, maar ja

phormicola schreef:Wat eten jullie weinig!

(ik zag al wat voorbij komen!)
Dipdagjes zijn naar en ik vind het in het weekend lastig als mijn vriend naast me tijdens de film een hele zak chips en popcorn wegeet....
, moet zeggen dat ik chips minder mis dan ik dacht... heb het al zeker een maand niet op. Heb in het boek van Amber albarda wel leuke gezonde snacks gevonden voor als ik toch trek heb in cake of koekjes.
)..Ik probeer er altijd wel kritisch naar te kijken en ook wetenschappelijk onderzoek erbij te zoeken. ( ben per dag onderhand meer bezig met voeding en artikelen over sport te bestuderen dan met psychologie...
) Roelke_ schreef:Malu was mij al voor maar het viel mij inderdaad ook op dat in de meeste schema's weinig ontbijt wordt gegeten. Ik heb veel gelezen op de website van inge van haselen. Wheat belly schijnt ook een interessant boek te zijn?