Monique1985 schreef:Dankjewel TT en ook een goede of?
Heb tijdje terug staan kwijlen bij de kenwoods...dus ze hebben in ieder geval A merken...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monique1985 schreef:Meiden ik heb een probleem!!!
Mijn Kenwood is ermee gestopt en ik moet MET SPOED een andere keukenmachine halen. Weet iemand van jullie of ze bij de Sligro of de Hanos ook keukenmachine's hebben?
SabM schreef:sorry maar breek even in. Ik lees dit topic al even mee, zit ook te snuffelen in de voorgaande topics... maar het is echt teveel om bij te lezen![]()
Ik heb 3 weken geleden een workshop gedaan, en tja ben aangestoken... was al gek op bakken maar dit geknutsel met marsepein en vullingen vind ik helemaal![]()
Nu ga ik vrijdag met mijn vriendinnetje taart maken.
dus vrijdag biscuit bakken en de botercreme maken.
Nu heb ik een vraagje... eigenlijk meerdere![]()
Als ik bc maak heb je diverse recepten... welke is het beste? Ik vind 1:1 of 200 gr boter, 175 poedersuiker, 10 ml melk. Wat is het verschil??
Ik gok de smaak en de stevigheid. Let er wel op dat je ZOUTLOZE roomboter gebruikt
Als ik de taart helemaal gemaakt heb dus met marsepein en bc en vulling.. hoe lang kan ik deze dan bewaren in koelkast? en in vriezer? (moet ik dan wel met plastic invriezen en ontdooien? of ontdooien uit vriezer in koelkast ???
afhankelijk van de bederflijkheid van de vulling. In de vriezer kan je een taart een flinke poos bewaren. Inpakken in pedaalemmerzak of in een taartdoos en hups zo erin. Ontdooien = 24 uur van te voren in de koelkast zetten, niet uit zak/doos halen
Enne... als ik een vulling maak met slagroom wat is beste verhouding? Kan ik daar ook mee afsmeren?
Gewoon slagroom aanmaken met suiker etc. Eventueel kun je er vers fruit, jam, pepernoten etc doorheen roeren. Nee je kan er niet mee afsmeren. Dat moet met botercreme
Kan je de icing kleuren met de kleurstoffen die je ook gebruikt voor de marsepein?
ja
Ik weet dat het een en ander ongetwijfeld terug te lezen is in de topics maar dat gaat me ff te ver om dat allemaal te lezenmij echt veel te veel.
Hopelijk kunnen jullie voor mij deze vragen beantwoorden..
magnificent schreef:Allemaal mening geven a.u.b.de ontwerper en ik zijn zwaar aan 't stoeien met het uiterlijk van de site: http://www.taartentoebehoren.nl , is 'ie leesbaar genoeg, te blauw, te flauw, stoort de achtergrond als je de div. afbeeldingen bekijkt, ik vind 'm zelf redelijk maar hij mist nog iets, extra kleur misschien?
Daarom, meningen graag!!!!!