lieniminnie schreef:ik ook inderdaad, vaak gewoon 1 zakje ipv i theelepel.
Oke, 1 zakje ipv 1 theelepel, daar kan ik dan ook ongeveer op gaan gokken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kloptFuGeLiCu schreef:Laurabram, bij action hebben ze op het moment vier verschillende soorten in 1 doosje, de kleuren zijn paars/roze/wit en ze zijn er met ruitjes, stipjes, hartjes, volgens mij is elk kwart van de vormpjes in het doosje anders.
. Saskiaa_ schreef:Het is ook echt verrukkelijk
Brownies met Twixen
Ingrediënten
- 5 grote eieren
- 300 gr kristalsuiker
- 140 gr boter (gesmolten)
- 1 zakje vanillesuiker
- 140 gr bloem
- 75 gr cacaopoeder
- 2 zakken Twix
Bereidingswijze
- Verwarm de oven voor op 170 graden, gasovenstand 3
- Breek een deel van de Twixen in stukjes (zorg dat er genoeg over blijft om er bovenop te leggen)
- Breek de eieren in een mengkom. Meng met de mixer tot een schuimige massen en voeg dan de suiker toe. Mix nog 1 minuut
- Voeg de gesmolten boter en de vanillesuiker toe, mix nog 1 minuut
- Zeef de bloem en de cacao en roer dit door het mengsel
- Schep de stukjes Twix door het mengsel
- Doe het mengsel in een ingevette ovenschaal en leg de overige Twixen er bovenop
- Bak de Brownies in 25 minuten gaar
Je kan natuurlijk ook je eigen Brownie recept gebruiken en daar de Twixen doorheen doen.Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Ik geloof dat het daar staat bij ons, maar pin me d'r niet op vast, heb het al een tijdje niet meer gekocht

Heb het standaard hummingbird bakboek. Geen idee wat daar in staat, hij ligt thuisthuis.

We vieren morgen nog Sinterklaas met vriendinnen en ik wilde eigenlijk een kwarktaart met pepernoten maken maar natuurlijk zijn alle pepernoten op in de winkels.