Ga maar even de howto lezen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? ). Zou het randje aan de onderkant de volgende keer wel wat dunner maken, nu is dat zo'n grote brok fondant.
! Die pareltjes op de rand vind ik echt tof, dat zag ik bij die andere taart ook, top!
. Eerste keer strik, eerste keer onderplateau met fondant bekleed, eerste keer met Royal Icing en eerste keer met de parelmould gewerkt. Oh ja, en natuurlijk de eerste keer met mijn nieuwe Kenwood, en hij is fantastisch hoor! Ik kan gewoon heerlijk andere dingen tussendoor doen zonder 20 minuten met de handmixer in mijn handen te moeten staan.
.

.
vandaar de uitleg over de prikker. Was bij jou inderdaad niet nodig. Gelukkig is je bovenlaag nu wel goed gelukt.
. Daarop heb ik de fondant bekleed, en met een lintje erom afgewerkt
.
, dus ben vandaag toch maar ff aan de slag gegaan
.
dus moest flink kneden, maar het lijkt wel of de fondant nu veel sneller weer hard wordMonique1985 schreef:Esgaroth, oke het leek heel dun, omdat ik het donkere erdoorheen zie/zag van de taart, maar dat is dan niet zo?
Bedankt voor het compliment

IngridB schreef:Hoelang zou zo'n strik houdbaar zijn verpakt in een luchtdicht bakje?
.Esgaroth schreef:@Rinske: het was RegalIce, voorgekleurde, want die was toen in de aanbieding. Dus zef niet gekleurd, alleen dus het paarse er doorheen gedaan. Kun je dat Bakels ook gewoon bestellen?
Je taart is trouwens echt meesterlijk geworden, echt superstrak zeg, wauw! Wat zit erin?
.
.Samantha_ schreef:WOW die W en P taart is zooo gaaf! Hoe heb je die sliertjes bij de strik gedaan? super zeg, daar valt mijn strik helemaal bij in het niet.
En de onderplaat, hoe heb je dat gedaan, en wat is de ondergrond?
.Samantha_ schreef:Rinske, hoeveel lussen heeft je strik trouwens, wel veel of niet? Erg mooi hoor, met zoveel lussen. Wel een ideetje voor mijn volgende strik.
.
.
. Was dus onbedoeld
.