Ja ik had de vorige keer vanille er doorheen en deze keer niet. Vond het met vanille ook lekkerder
Jaime_
Geplaatst: 18-02-10 17:38
K gebruik ook ongezouten roomboter
Maar mooie taart hoor hierboven! Voor gewoon een 1e taart met hele simpele basisproducten vind ik m zeer geslaagd
Jolandaa_
Geplaatst: 18-02-10 18:11
ik heb eigenlijk een nood vraag
ik ben een cake aan het maken (siliconen hart vorm xenos)
cake heeft nu 60 min in de oven gezeten (160 graden) maar ik prik er met een sate prikker in. er blijft niets achter, maar de cake lijkt nog zacht... nu nog 3 min erin gezet...
wat moet ik doen?
wereld
Geplaatst: 18-02-10 18:14
ehhhhhh heb je het beslag zelf gemaakt of van de mix?
60 minuten lijkt me wel erg lang.. ik gebruik de mix van funcakes en doe die 30 minuten in de ove n op 170 graden..
Dan is hij gaar, maar hij blijft veren als je er op drukt zeg maar..
Laatst bijgewerkt door wereld op 18-02-10 18:16, in het totaal 2 keer bewerkt
@ Ashley, had eergisternacht besteld, en gisteren nog gemaild dat er wat moest worden toegevoegd, had het vanochtend in huis.. vorige keer ook super snel, ene dag besteld andere dag in huis
Zo even zitten hoor. Net een quarktaart gemaakt die staat nu uit te harden straks nog even decoreren.
Bananencupcakes staan nu in de oven ben benieuwd of ze goed lukken ik moet er 24 hebben voor 5 maart dit is een test als het gelukt is vries ik ze in dan hoef ik ze alleen nog maar te decoreren.
Van het weekend wil ik de taart voor mijn dochtertje maken want volgend weekend moet ik al een andere taart maken en een kennisje komt haar eerste taart bij mij decoreren.
iemand vroeg hoe ik de CC's had gevuld; piramidetje eruit snijden of gaatje maken met appelboor (niet helemaal tot onder!), dan vullen met wat je lekker vindt, piramidetje kort afsnijden en als dekseltje terugduwen.
hoi dames... heb een vraagje me zusje gaat trouwen.. maar in het rood... en nu zoek ik een bruidspoppentje met een rode jurk voor p de taart weten jullie waar ik die kan vinden in nederland?