Ik heb er ook een paar gemaakt, meeste met een dinnetje. Wil graag een geboortetaart maken (ben over 2 weken uitgerekend) maar we weten niet of het een jongen of een meisje wordt, dus dat is best lastig
Even onze taarten showen: Eerste poging:
3x voor mijn zoontjes verjaardag:
Voor verjaardag dinnetje:
en voor bruiloft dinnetje:
Lijkt me echt super een echte kindertaart te maken.. een draak oid.. maar moet even moed verzamelen voor een groot project!
Zoo gave taarten zeg Die roosjes op de laatste foto. Heb je die zo kant en klaar gekocht of heb je die zelf gemaakt?
Blablabla11
Geplaatst: 16-11-09 23:07
Zo mijn 3 taarten waren een succes op mijn dochtertje haar verjaardag.. een kleinstukje had ik over.. Jammer genoeg liet ze haar mep taartje helemaal heel en deed ze er weinig mee haha had gehoopt dat ze alles zou onder kliederen
batje
Geplaatst: 16-11-09 23:10
Haha, tnx.. vind ze zelf nog een beetje saai, maar bedankt
Die roosjes heeft dinnetje gemaakt, die heeft er een hele cursus voor gedaan. Je maakt eerst een kegeltje en daar vouw je dan blaadje per blaadje een roosje omheen. De randen rol je uit met een rollertje zodat ze mooi dun worden, voor je ze er om heen doet. Dit is een heel bosje rozen gemaakt door haar: mooi he?
melanie_h
Geplaatst: 16-11-09 23:17
Batje, wat mooiii
Lindy, jouw taartjes zijn ook erg schattig.
Exodus
Geplaatst: 16-11-09 23:18
Uh dit is dus marsepein??? ZOooooooooooooooooooo die vriendin van jou kan dat wel heel goed. Ze zijn bijna echt Heel mooi
Jouw taarten zijn ook goed gelukt hor Lindy. Hoop dat die van mij tzt ook eens gaan lukken. Maar eerst ga ik eens prutsen met kleine dingetjes. En dan eerst een workshop over hoe eea. te doen haha
Ja, marsepein met tylose er doorheen. Ze heeft een workshop voor gedaan, maar er is op google vast een goede uitleg te vinden. Dit was een hele dag werk, maar de roosjes bovenop de taart hebben we samen in no time gemaakt.
Ja, marsepein met tylose er doorheen. Ze heeft een workshop voor gedaan, maar er is op google vast een goede uitleg te vinden. Dit was een hele dag werk, maar de roosjes bovenop de taart hebben we samen in no time gemaakt.
maakjetaart.nl staat goede uitleg
RustyK
Geplaatst: 17-11-09 09:37
Oh wat een leuke taarten weer!
Batje die haaien taart ga ik onthouden, mijn zoontje wilde een onderwater feestje met een haaien taart! Echt leuk allemaal. Oh en waar kan je tylose kopen?
Voor de taartenfans hier is Cake Boss ook een geweldig programma om te bekijken, dat keek ik in de VS echt heel erg veel en het is onvoorstelbaar wat die allemaal maken. Zo te zien kun je de afleveringen online bekijken: http://tlc.discovery.com/videos/cake-boss/