Het gaat om buitenplantjes, binnen heeft ze zo goed als niets staan. Vetplanten en cactussen, die hoeven niet zoveel. Haar buitenplanten behandel ik maar gewoon net als de mijne - afhankelijk van het weer. Gaat tot nu toe best goed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Mwoah, er komt momenteel voldoende uit de lucht.
Het gaat om buitenplantjes, binnen heeft ze zo goed als niets staan. Vetplanten en cactussen, die hoeven niet zoveel. Haar buitenplanten behandel ik maar gewoon net als de mijne - afhankelijk van het weer. Gaat tot nu toe best goed.
missnynke schreef:Mijn moeder is gek op oa.(eenjarige)bloemetjes en tulpjes, en probeerde mij als kind daar ook enthousiast te maken, met "kijk ik heb wat bloembolletjes voor je geplant en nu moet je goed schoffelen om het netjes te houden!"
Ja duh, zodra ik uit school kwam, ging ik gelijk door naar de paarden.
Karin schreef:Haha, dan vind je het waarschijnlijk nog leuk ook om van zo'n puinbak een mooie tuin te maken.
Om een idee te geven van mijn tuin: ik heb er vorige week eentje gemaakt toen het zo regende (vrijdag was dat volgens mij).
knip: foto
Links staat nog een rekje met daarop mijn aardbeienplant. De tomaten in pot had mijn moeder tijdens mijn vakantie onder het afdak (balkon bovenbuurvrouw) gezet omdat ze van dat rekje waren gevallen. Je ziet nog een stukje picknicktafel, daarachter zit de schutting met daarvoor een langwerpige bak met chrysanten en eentje met peterselie. De tomaten tegen de muur en de bosaardbeitjes bevinden zich om de hoek van de regenpijp tegen de muur. En het muurtje op de foto is het halfhoge muurtje met daarachter de kerstboom en 'wat je niet ziet is er niet'.