Het is al weer een ontzettend lange tijd geleden dat ik mij hier had gemeld. Studentenleven werkt niet altijd even goed mee merk ik als eerstejaars
, dus ik hoop door weer wat te gaan posten (ook weer niet te veel) dat ik wat bewuster wordt.Ik ben de laatste 3 weken toch wel gigantisch aangekomen; broeken zitten toch echt een heel stuk strakker, en ik word er echt niet vrolijk van als ik in de spiegel kijk.

Op een 'echte' sport zit ik momenteel niet: ik heb veel hardgelopen maar dat draaide soms een beetje door (ik hoop wel nog een keer de marathon te lopen
). Sinds kort heb ik een eigen IJslandse merrie, dus rij ik minimaal 4x per week. Elke zondag (sinds vandaag) mest ik 2 uur, en dat is toch wel behoorlijk zwaar werk (betaald krijgen om te fitnessen
), en soms fiets ik op en neer naar de paarden i.p.v. de bus (dat is 45 km totaal). Met het weer van afgelopen tijd is dat er niet zo veel van gekomen.Om maar eens 'goed' te beginnen zal ik het vandaag neerzetten:
O: grote kom magere melk + cornflakes
2.5 uur mesten
T: appel
40 min rijden
T: appel
L: 2 boterhammen + eiersalade
A: 6 boterhammen met kaas (tosti's, veel jonge kaas
)T: komkommer?
kan ik niet meer. 
Ik heb me al regelmatig zo volgevreten bij de wokchinees dat je me daarna kon rollen...
Dus ben wel tevreden

).