Net als ....
Kantoorverveling slaat toe! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kantoorverveling slaat toe!
Nog 25 min denk ik?
benangelique schreef:gadverdamme, moet ongesteld worden en kan al 3 dagen niet poepen terwijl ik wel aandrang heb. heb echt zo'n opgezette buik nu.
Ukkiee schreef:@BA; Ga er eens rustig voor zitten met een boek ofzo of vraag iemand je onderrug te masseren.

sokje87 schreef:Ik heb er op vakantie ALTIJD last van. Op Kreta ben ik bijna 2 weken niet geweest, ik leek wel zwanger..
Je kunt idd maar beter een laxeerspulletje halen, helemaal met dit weer is het niet fijn om je zo te voelen.
Ik poep ook liever thuis dan ergens anders, maar als ik ergens een lange tijd zit, dan kan ik er wel aan wennen. Toen ik jonger was heb ik een hele file gehad in mijn darmen, toen kreeg ik ontzettend vies laxeermiddel (poedervorm) en laxeerpillen, maar het hielp wel. Het was zo verstopt dat het bij mij gewoon op gang kwam en ik ging niet aan de dunne, terwijl ik wel een hele hoge dosis had. Sindsdien gaat het bij mij sowieso langzaam en moet ik er de tijd voor nemen, al gaat het de laatste tijd beter
Vroeger at ik veel wit en nu eet ik meer bruin en volkoren, dus dat werkt natuurlijk ook al laxerend.
Mystica schreef:Ik wil eten gaan maken, maar de pannen staan nog in de vaatwasser
Nee, ik bedoel dat de vaatwasser nog draait