Sizzy schreef:Ja dat zal wel, maar ben gewoon erg benieuwd wat dan je borstomtrek was.
Ik kom er bij je op terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Ja dat zal wel, maar ben gewoon erg benieuwd wat dan je borstomtrek was.
sokje87 schreef:ladyjoy schreef:Hoeveel weeg jij nu (bij welke lengte)?
69.9 kilo bij een lengte van 1.72m. Heb nu maat 38/M of 29 in m'n broeken.
Sylhouet schreef:Sizzy schreef:Ja dat zal wel, maar ben gewoon erg benieuwd wat dan je borstomtrek was.
Ik kom er bij je op terug!
Sizzy schreef:hahaha
70 D klinkt al aannemelijker idd, het is toch ook zo dat iemand met 75D grotere borsten heeft?
sokje87 schreef:Raar is dat toch he? Ik heb nu dezelfde maat als toen ik 15 was en 64.5kilo woog. Geeft niks, zal wel van die spieren komen.
ladyjoy schreef:sokje87 schreef:69.9 kilo bij een lengte van 1.72m. Heb nu maat 38/M of 29 in m'n broeken.
Hihi ik ben dan wel lichter dan jij, maar jij bent wel dunner! Want ik kom niet in een 38 of 29 van broeken!
ladyjoy schreef:sokje87 schreef:Raar is dat toch he? Ik heb nu dezelfde maat als toen ik 15 was en 64.5kilo woog. Geeft niks, zal wel van die spieren komen.
Ja, je bent gewoon 'zwaarder' door al die spieren van je![]()
Spierbundel!!
Sizzy schreef:Ik heb echt geen tijd en puf meer voor krachttraining
Vind mijn uurtje pilates al zwaar genoeg
maartje_h schreef:wacht maar straks na mijn zwangerschap......
danne...
ligt het eraan hoe ik me voel...........![]()
ladyjoy schreef:Bij lessen in de sportschool werk je toch ook aan de vorm van je lichaam? Ik bedoel, het is niet een uur lang cardio..
Sizzy schreef:Maartje will be back