Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 19:48

Afbeelding

Prima pakket van de Coop in Baarn +:)+

Alles met de datum van vandaag. De kipschnitzels en de focaccia zijn de vriezer in gegaan. De balletjes zitten in de soep (die ik nog had en die ik nu aan het opwarmen ben) en de mango is het toetje. De worteltjes gaan morgen mee naar het werk en met de kaas maak ik morgenavond wel een salade (of anders woensdag, ik verwacht niet dat-ie al snel uit elkaar valt).

De waarde van de focaccia en de wortels weet ik niet, maar de rest kwam uit op 11,79 dus ik denk dat het met die 15 euro wel goed zit.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 21:17

Pakket bij La Place Holten

Erg lekkerr Afbeelding

Pompoen, pompoen soep, kaasstengel, kaas broodje, bolletjes 2 koeken, muffin. Rode koolsalade en banaan limoen smoothie

Edit: en nog bij oude wesselink ruurlo. 5 of 6 broden en zal met zachte bolletjes
Laatst bijgewerkt door Freekieee op 14-10-19 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Imre

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 21:20

Lekker pakketje! Ik wil ook graag een keer een bon van een bakker, maar mijn vriezer is vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 21:23

Ik wil donderdag een bon van de coop proberen te scoren in 't dorp waar m'n moeder woont, die doet net mee!

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 21:31

Superleuk dit! Ben helemaal enthousiast geworden door jullie en heb mijn eerste bon besteld voor morgen! Pakket van de AH, ben benieuwd!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 23:05

Is jullie ook al opgevallen dat er nu overal niets meer te redden staat ipv uitverkocht om?
Jammer want nu kun je echt niet zien of er nu wel of geen bonnen beschikbaar komen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 23:16

Is dat nu overal ja? Ik ging er toch al van uit dat rood = niks (meer) te halen. Dus of dat nou uitverkocht is of niets meer te redden vandaag, daar maakte ik geen onderscheid in.

Ik word vooral getriggerd door oranje bolletjes. Die lijken te roepen 'neem mij!' :D

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 09:10

Ja hier ook inderdaad. Vooral bij mijn favorieten.. andere waar ik nooit geweest ben, hebben wel gewoon binnen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 10:46

Misschien een storing in de app. Heb net wel weer een bon van de Dekamarkt gescoord. Ben benieuwd!

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 10:49

Ah yes! Een Coop bij mij in de buurt doet nu ook mee en echt met de perfecte tijden. Kan ik mooi na m'n werk een pakket ophalen! Nu nog een bon scoren :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 10:53

Hier heeft de Coop ook pakketten beschikbaar. 1 vlakbij huis. maar de Deka een dorp verder ligt vlakbij stal en daar ben ik rond dat tijdstip.
Heb de Coop hier nog niet getest dus dat ga ik binnenkort ook eens doen :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:16

Die FB groep is wel irritant zeg, hoop klagers. Als je hieraan meedoet, weet je toch van te voren dat je niet weet wat er in het pakket zit en dat de meeste dingen op de datum zijn?

Ik vind dat juist de sport. Iets verzinnen en dingen eten die je normaal niet snel zou eten. En daarbij, de vriezer draait overuren!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:22

daffodil schreef:
Die FB groep is wel irritant zeg, hoop klagers. Als je hieraan meedoet, weet je toch van te voren dat je niet weet wat er in het pakket zit en dat de meeste dingen op de datum zijn?

Ik vind dat juist de sport. Iets verzinnen en dingen eten die je normaal niet snel zou eten. En daarbij, de vriezer draait overuren!

Heb mezelf daarom ook weer van die groep verwijderd, heel irritant dat constant klagen over de datum, de hoeveelheid en het bedrag..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:28

Ja ik vind het dan nog wel leuk om te zien hoe pakketten eruit zien maar dacht ook als dit zo blijft, ga ik er ook uit. En dan die mensen die het hele concept niet snappen....

Ik ga vanmiddag weer een pakket halen bij de Plus hier om de hoek. Leuke gevarieerde pakketten, ben weer benieuwd! En de ophaaltijd is ook ideaal tussen 1 en 8 dus ruim op tijd om te bedenken wat ik ervan ga eten.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:34

Ja ik vond het ook super leuk om al die pakketten te zien, maar ik trok al dat geklaag echt niet :') indd zo veel die het concept niet snappen..

Ik ga vanavond naar bakker Koenen en de coop

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:34

Hier 2 bonnen voor vanavond besteld. Hoe doen jullie dat bij supermarkten? Ga je in de rij bij de kassa staan en als je aan de beurt ben dan zeg je het, of vraag je het aan iemand in de winkel ofzo?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:35

Annetje schreef:
Hier 2 bonnen voor vanavond besteld. Hoe doen jullie dat bij supermarkten? Ga je in de rij bij de kassa staan en als je aan de beurt ben dan zeg je het, of vraag je het aan iemand in de winkel ofzo?

Ik zou gewoon naar de servicebalie gaan :)

Ik wacht af tot er wat meer winkels mee gaan doen, en intussen kijk ik lekker mee naar jullie pakketten

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:37

Gewoon bij de service balie inderdaad

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:46

Gewoon bij de servicebalie.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:53

Gister voor de tweede keer een pakket gehaald. Voor me was een man die ook een pakket had besteld. Hij stelde voor om te ruilen mocht er wat in het pakket zitten wat we niet zouden lusten. Ik zei dat ik het pas thuis ging bekijken samen met mijn man omdat ik het echt als een soort cadeaupakket zie en mocht ik iets niet lekker vinden, kon ik altijd wel iemand vinden die het wel lekker vond. Nou, dat vond meneer maar stom en ik deed moeilijk.

Kreeg hij zijn pakket en daar zaten braadworstjes in. Die moest meneer niet. Toen veel gemopper en probeerde hij om het om te ruilen bij de medewerker van AH. Ik dacht: Die begrijpt het concept niet helemaal. Wat begrijp je niet van verrassing en accepteren wat je krijgt?

Ik had:
Een literpak caramelvla
Een smoked hamburger
Broodje bapau shoarma knoflook
Magnetronschaal rijst tika massala
Potje pizza en pastakruiden met een tht van juni 2020
Zakje roerbakgroente

Best gevarieerd. En dat voor maar 4,00.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:56

Die heeft het concept inderdaad niet helemaal begrepen...

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 12:12

Sowieso vind ik dat een hoop mensen klagen. Zelf probeer ik ook regelmatig andere winkels en als dat niet is wat ik verwacht dan ga ik er niet meer heen. Het kan altijd wel een keer “ tegenvallen”, daarin tegen heb ik vaak zat dat het “meevalt” en ik zeker blij verrast ben!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 12:20

Mossel schreef:

Uhm... geloof niet dat wij die in onze plaatselijke supermarkt hebben... maar ik ben dan ook nog nooit bij de supermarkt geweest die mee doet dus daar misschien wel. Bedankt!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 12:32

Annetje schreef:
Mossel schreef:

Uhm... geloof niet dat wij die in onze plaatselijke supermarkt hebben... maar ik ben dan ook nog nooit bij de supermarkt geweest die mee doet dus daar misschien wel. Bedankt!

Zit er ook geen sigarettenbalie??

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 12:39

Nja als er geen service/sigaretten balie is dan gewoon aan de kassa :+