Deze. Bij de AH en de Jumbo. Echt lekker! Smaakt wel naar chocoladevla ipv chocomel maar goed dat mag de pret niet drukken. Ik klok hier liters van weg in de winter
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laten we zeggen dat ik blij ben dat zij het meenam. Het is echt heerlijk.
Ik maak er ook ovenschotels mee enzo.
De sate nog niet geprobeerd..
Het ziet er niet heel jofel uit als je de beker opendoet maar als je het goed doorroert is het weer normaal.
Ook had ik niet helemaal de juiste ingrediënten in huis maar dat mag de pret niet drukken! Het was heel lekker en jullie moeten het ook maken
) en meng met je handen of een vork. Sluit het bakje en zet het in de koeling voor enkele uren (als je niet kunt wachten is een kwartiertje ook wel prima). Uw borrelhapje/broodjestopping/bijgerecht/saladevulling is klaar

ik gok zo 2-3 eetlepels op een hele courgette? Bij balsamico kan je het goed zien, maar op alle courgette moet een dun laagje zitten.
Dat het je mag smaken
Mits je dus niet teveel smaakmakers erin hebt gedaan.
) en quiche, mijn mede-kok had een klassieke Lorraine gemaakt en ik had een vegan quiche gemaakt die ook redelijk in de smaak viel (sterk vleesetend publiek dus dat was wel een uitdaging
) . Ik had het simpel gehouden, gewoon wat groenten gebakken, ovenschaal bekleden met bladerdeeg, tofu mixen met wat sojamelk tot een egale massa en dat samen roeren en in de ovenschaal storten, dan een uur bakken op 170 graden. Ik had er nog pompoenpitjes over gestrooid, het zag er erg mooi uit
Oja en ik had knoflookbrood gebakken (gewoon witbrood met een soort aioli door het deeg gemengd met een vegan tzatziki ernaast).
Hoewel de meningen wisselden over hoe "vlezig" het was vond iedereen het wel lekker. Hij was helaas wel wat droog geworden maar ach.
en vind het ook weer zo wat om het weg te moeten gooien