Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:O: Schaaltje magere yoghurt met zadenmix, cacaonibs; 1 paleo scone, 2 bananen; glas sojamelk ongezoet
B: Een uur door de stad wandelen
T: Kleine salade met rucola, zongedroogde tomaatjes, olijfjes en feta
B: Paarden verzorgen
L: 1 halve wrap met cottage cheese, pesto, olijf en tomaat (restje van gisteren); 200 g kwark met 50 g cottage cheese en 200 g ananas; zadenmix; thee
T: Kop tomatensoep, handje zelfgemaakte studentenhaver; 2 suikervrije speltkoekjes
B: 30 min. ballet, 20 min. wandelen
A: volkoren penne met saus van tomaten en paprika met een beetje room en kaas er boven op
T: Handje studentenhaver; thee
Kleine 2000 kcal, tegenover 2150 te verbranden kcal, 82 g eiwitten.
Espoir_ schreef:O: magere yoghurt met appel en cacao nibs en 1 koolhydraat verlaag brood met nutella
T: een halve proteïne reep
L: een fijn volkoren boterham (moeten op) met philadelphia en kipfilet en een koolhydraat verlaagd brood met nutella (moet ook nog steeds op, het is een zéér grote pot)
T: Proteïne reep
A: 4 kleine pannenkoekjes waarvan 3 met een beetje 30+ kaas en 1 met een beetje pure hagelslag
D: Thee en 1 cappuccino
B: Ik ga vandaag geen paarden rijden, heb gisteren te fanatiek 2 paarden gereden en kreeg bij de 2e toch weer wat last van mijn lies. Vandaag rust, dus ga alleen longeren en misschien even aan de hand wandelen, het is prachtig weer!
phormicola schreef:O: 3/4cup haver en zemelen, 1 el lijnzaad, 1el chiazaad, scheutje bio halfvolle melk, flinke hand DV bosvruchten, whey en 1 el palmsuiker, vanille essence
T:1 appel en 1 sinaasappel1/3 van: 500gr bloemkool, 100gr tofu, 1el roomboter, scheutje slagroom, kruiden, veel edelgist
B: 12km fietsen, 4u lesgeven, onderweg neem ik mee: 1 flesje magere chocomel, 1 dropje en 1 banaantje
L:1 pitabroodje met geitenkaas,flinke bak spinazie met linzen, tomaat, komkommer,olijven, 3 gekookte eieren, uitje, blokjes schapenkaas, olijfolie enkruiden, 1 blikje tonijn op olijfolie, citroensap, 1 banaan, 1 appel, 1 pakje halfvolle melk
B: 12km fietsenen weer dezelfde voedingsmiddelen meenemen
T:klein bakje geitenijs
A: groot bord spinazie salade met restje linzen en een mini restje macaroni, uitgebakken spekjes, kalamata olijven, uitje, tomaat, komkommer, paar blokjes feta, kruiden, beetje olijfolie en citroensap
T: misschien klein bakje geitenijs
Davinia_ schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: Havermout, magere yoghurt, kaneel, honing en banaan
L: Salade met verschillende sla, komkommer, tomaat, kip, paprika en een dressing
T: Rijstwafels met smeerkaas en een appel
A: Eten bij schoonouders, geen idee wat we krijgen.
B: Wandelingen met de hond en 30 day shred.