Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
March schreef:Mijn definitieve planning voor vandaag:
O: 2 geroosterde boterhammen met kaas, glas multivit
kwartiertje wandelen
half uurtje/drie kwartier wandelen (gister was het uurtje me echt te ver, zere heupen!)
T: 2 pakjes crackers met paturain![]()
T: 20 chocoladepepernoten
L: 4 boterhammen, kaas, paturain, gebakken ei + spek, beker melk
half uurtje wandelen
T: Eierkoek
D: Pasta, met ui en verse tomaten. Daarbij maak ik nog een bak ijsbergsla met ananas, kiwi en appel.
uur behendigheidstraining met één van de honden + afbouwen toestellen na de tijd
T: Appel
Aeris schreef:Punt is dat het voor mij niet normaal is en ik gisteravond nog maar op 35 zat wat ik toch wel erg laag vind.@Katja: mijn lichaamstemperatuur is standaard ook heel laag (tussen de 35,5 en 36), volgens de dokter was dat niet iets om me zorgen over te maken
Madeira_ schreef:March, mijn meniscus is aan twee kanten stuk en mijn kruisband is door. Doordat ik steeds door mijn knie zak gaat steeds verder mijn meniscus stuk. Echt balen van je vriend zijn knie.
March schreef:Madeira_ schreef:March, mijn meniscus is aan twee kanten stuk en mijn kruisband is door. Doordat ik steeds door mijn knie zak gaat steeds verder mijn meniscus stuk. Echt balen van je vriend zijn knie.
Ja, in principe hebben jullie dus min of meer hetzelfde, alleen zal het bij jou niet van slijtage komen of wel? Edwin heeft ook een hele rafelige meniscus en een kapotte en heeft zijn kruisbanden er al niet meer zitten. Ik geloof alleen nog de buitenste. De laatste keer hebben ze zijn meniscus weer een beetje 'bijgeslepen' en allemaal rotzooi en bultjes van zijn kraakbeen geschraapt. Nu is het nog niet goed, maar dat is ook een beetje mee zijn eigen schuld. (Tsja, als je 15 april wordt geopereerd en je bent 1 april net begonnen met verhuizen...)
SannevdM schreef:Veel plezier alvast Suus!
Smoelpijn hiero!Ik moet kaakchirurg bellen ( ben nog moed aan het verzamelen
![]()
) om alle 4 de verstandskiezen eruit te laten snijden. Ik heb nu een ontsteking doordat één verstandskies helemaal dwars ligt en alles blokkeert. Dus nu hebben ze een sneetje gemaakt, zodat de troep wegkon, iieeee. Maar die andere verstandskiezen liggen ook overdwars. Dus lucky me, mag even de kaakchirurg 2 bezoekjes brengen. Fijn, fijn, fijn!
benangelique schreef:damn, heb al vanaf vanochtend 8 uur geen water; de waterleiding hier in de wijk is gesprongen en die zijn ze nu aan het herstellen. wil onder de douche!