[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:58

Ik heb even snel bijgelezen, zal vanavond nog even reageren Maar nu naar knollie, want moet vanavond aan verslag werken voor school met groepsgenoot...

M´n dagje:

O: yoghurt met muesli en banaan
T: pakje droge crackers
L: 3 vk theeworst
T: -
D: zilvervliesrijst met hawaisaus en een groenteburger
T: ?? fruit....

M'n ontbijt was pas half12, dus alles was wat later, daardoor geen tweede tussendoortje...

Beweging: 20 min fietsen en 30 min lopen met knol

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:09

Eva, gaaf dat je naar Londen gaat zeg! Zou idd kijken of je je merrie bij je nichtje onder kan brengen :)

Suus, fijne vakantie alvast!

Angelique sterkte vanavond met die tijd in de collegebanken :(:)

Bwaaah ik ben weer hélemaal afgeserveerd maar wel weer hoop idngen bijgeleerd en gedaan en zelf al aantal dingejtes kunnen doen :j

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:25

March schreef:
Mijn definitieve planning voor vandaag:

O: 2 geroosterde boterhammen met kaas, glas multivit
kwartiertje wandelen
half uurtje/drie kwartier wandelen (gister was het uurtje me echt te ver, zere heupen!)

T: 2 pakjes crackers met paturain :o
T: 20 chocoladepepernoten
L: 4 boterhammen, kaas, paturain, gebakken ei + spek, beker melk
half uurtje wandelen
T: Eierkoek
D: Pasta, met ui en verse tomaten. Daarbij maak ik nog een bak ijsbergsla met ananas, kiwi en appel.
uur behendigheidstraining met één van de honden + afbouwen toestellen na de tijd
T: Appel

Niet al te best, maar morgen een betere dag :)

Janice_T88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:56

Niet zo goede dag inderdaad March, hoeveel weeg je nu ?
Gaan jullie allemaal savonds sporten of sporten jullie ook wel eens overdag als er momentje vrij/vrije dag is ?
Ik wil proberen deze week tot 1,5 KG kwijt te raken, zit nu al op bijna 1 KG Yeeeeh :)

BA, Fijne tijd in de schoolbank ;)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:00

Ik ben na mijn vakantie helaas 3 kg aangekomen :\
baal er van want was net zo goed op weg..

En ik heb nu simpelweg geen tijd om te sporten, op dat ik 5 keer in de week remy rijd..

Janice_T88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:04

Ohjee das balen Patricia, verder wel beweging naast rijden ?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:11

Nou 5 min lopen per dag :+
Verder met school en werk kom ik er gewoon niet aan toe, en sportschool is niet echt in de buurt.. zit hier wel 1 in het dorp, maar ik vind het zonde om een abbo te kopen als ik maar 1/2x op zn meest tijd heb..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:50

Hoi :)

March :wave: lang niet gesproken! Ik hoop dat alles oke is :D en natuurlijk nog gefeliciteerd :*

Sanne, brr verstandkiezen trekken klinkt altijd zo naar. Ik vond het geen pijn doen (ja alleen de ontsteking was vervelend) maar dat geluid brrr.

Patries super dat je rijles goed ging :D

Hier nog steeds even veel pijn in mijn knie helaas.. ben benieuwd wat ze maandag gaan doen..

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 22:29

Dat is balen Patricia! Maar die drie kilo komt er ook heus wel weer vanaf!

Janice, ik weeg nu 77 kilo. Valt mee, ik ben nu halverwege mijn zwangerschap en nog maar 4 kilo aangekomen. Ik was vanochtend pissed omdat het weken met Soda met mijn hondje niet ging zoals ik het in gedachten had (lees: al het water over de vloer en ik zeiknat) en toen ben ik gaan snaaien. Maar, morgen is er weer een dag!

Madeira, wat heb je precies met je knie dan? (of heb ik eroverheen gelezen :o ) Wel erg naar dat je er nu zoveel last van hebt! Mijn vriend heeft ook altijd last van zijn knie eigenlijk. Is inmiddels al drie keer eraan geopereerd maar het is bij hem slijtage dus over zal het niet gaan.

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:09

Succes Sanne! Het is heel eng om die verstandskiezen te laten weghalen, maar het hoeft maar één keer in je leven!

@Katja: mijn lichaamstemperatuur is standaard ook heel laag (tussen de 35,5 en 36), volgens de dokter was dat niet iets om me zorgen over te maken

Succes met je knie madeira :(:)

Ik heb gisteren eens een les gehad met een ijslander, lekker tölten! Heerlijke paarden zijn dat! Over twee weken eens een buitenritje boeken denk ik :)

De dagplanning van vandaag:
O: 2 WB Philadelphia
T: Sinaasappel
L: Soep + WB met margarine
T: Wat special K (zonder melk)
T: Nectarine
A: Kip/Krieltjes/Boontjes
T: Vers sinaasappelsap

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:45

Vandaag een betere dag hoop ik haha!

O: 2 geroosterde boterhammen met kaas, glas multivit
kwartiertje wandelen
half uur/drie kwartier wandelen

T: 1 sinaasappel
L: 4 boterhammen, slaatje, pindakaas, salami, kaas, beker melk
half uurtje wandelen
T: Eierkoek, appel
D: Geen idee nog. Of zelfgemaakte pizza, of restjes van de rest van de week. Glas melk, klein kommetje vla
T: Kiwi

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:07

Hi :wave:

Angelique, lees nu pas je vraag. Maar paar stalgenootjes poetsen/wandelen enzo met haar. Ze mag nu niet rijden tot a.s. donderdag, want ze had maandag 2 wolfskiezen laten trekken.

Ingrid, leuke foto’s van Barcelona!

March, mijn meniscus is aan twee kanten stuk en mijn kruisband is door. Doordat ik steeds door mijn knie zak gaat steeds verder mijn meniscus stuk. Echt balen van je vriend zijn knie. :(:)

Hm ik kan ook niet meer dan 3 uurtjes slapen achter elkaar, word ik wakker van de pijn. Dus ben écht moe moe. Maar hopelijk kunnen ze maandag wat gaan doen..

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:30

Aeris schreef:
@Katja: mijn lichaamstemperatuur is standaard ook heel laag (tussen de 35,5 en 36), volgens de dokter was dat niet iets om me zorgen over te maken
Punt is dat het voor mij niet normaal is en ik gisteravond nog maar op 35 zat wat ik toch wel erg laag vind.
Ga later vandaag even bellen om te overleggen.

O: 4 roggebroodachtige dingen met Philadelphia basilicum.
T: appel
L: iets onderweg bij de Ikea waarschijnlijk
T: de pruimen moeten op dus een stuk of wat daarvan
A: moet ik nog bepalen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:37

Tot over een paar weken chicaaaa's!!! :D ik ga aan de couscous, tajines en koriander :Y) hihi...

Katja: beterschap!
Ba: succes met de beebbuik :j
Ingrid: eerste weken bij nieuwe baan zijn idd slopend, maar je zit zo weer in het nieuwe ritme :j
Madeira: :(:)

:wave: doeiii!!

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:45

Ok, beterschap Katja!

En veel plezier Sizzy!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:54

Sizzy veel plezier!

Gister niet echt een denderende dag...
Als avond eten even snel kwark naar binnen gegooid, meer tijd had ik niet..

Vandaag weer met frisse moed beginnen :)

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:28

Madeira_ schreef:
March, mijn meniscus is aan twee kanten stuk en mijn kruisband is door. Doordat ik steeds door mijn knie zak gaat steeds verder mijn meniscus stuk. Echt balen van je vriend zijn knie. :(:)

Ja, in principe hebben jullie dus min of meer hetzelfde, alleen zal het bij jou niet van slijtage komen of wel? Edwin heeft ook een hele rafelige meniscus en een kapotte en heeft zijn kruisbanden er al niet meer zitten. Ik geloof alleen nog de buitenste. De laatste keer hebben ze zijn meniscus weer een beetje 'bijgeslepen' en allemaal rotzooi en bultjes van zijn kraakbeen geschraapt. Nu is het nog niet goed, maar dat is ook een beetje mee zijn eigen schuld. (Tsja, als je 15 april wordt geopereerd en je bent 1 april net begonnen met verhuizen... :o )

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:46

March schreef:
Madeira_ schreef:

Ja, in principe hebben jullie dus min of meer hetzelfde, alleen zal het bij jou niet van slijtage komen of wel? Edwin heeft ook een hele rafelige meniscus en een kapotte en heeft zijn kruisbanden er al niet meer zitten. Ik geloof alleen nog de buitenste. De laatste keer hebben ze zijn meniscus weer een beetje 'bijgeslepen' en allemaal rotzooi en bultjes van zijn kraakbeen geschraapt. Nu is het nog niet goed, maar dat is ook een beetje mee zijn eigen schuld. (Tsja, als je 15 april wordt geopereerd en je bent 1 april net begonnen met verhuizen... :o )

Nee, bij mij komt het doordat ik ben gevallen met skieën (nu ongeveer 3 of 4 jaar geleden). Mijn voorste kruisband was toen nog een klein draadje van over, mijn meniscus was een stukje vanaf, en andere achtsterste kruisband lag scheef. Dit is rechtgelegd en meniscus gehecht. Maar doordat ik steeds door mijn knie zak, is mijn kruisband inmiddels helemaal door en mijn meniscus gaat ook steeds een stukje meer kapot. Daarom moet ik een nieuwe kruisband; als ik zo blijf doorlopen gaat mijn meniscus helemaal stuk. Ik doe heel rustig aan, maar moet ook zeggen dat er op staan haast niet lukt, voelt heel onstabiel (dit doe ik dan ook niet, omdat het niet mag van de chirurg, maar ik bedoel daarvoor voordat ik naar de chirurg ging voelde het zo).

Brr slijtage klinkt ook heel pijnlijk :(:)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:56

Hoi!

Oeps, sleht ontbijt gehad.. vlokken erbij..

Gisteren een half uur wezen hardlopen, het voelde weer lekker en mijn conditie komt echt weer terug. Ik ga zo naar mijn paardje, daarna naar school.

Sizzy, veel plezier!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:55

Goedenmorgen allemaal :D.

35 is wel heel laag..Ben benieuwd wat de dokter zegt?

Have fun sizzy :wave:

Zooo ik rol net mn bed uit :D.

Eerst maar ff wakker worden en dan me planning
O: klein beetje yogurth met een handje kellogs
L: 4 bruine boterhammen twee met kaas en twee met frisbeleg
T; Appel en een kracker
D: Wat de pot me schaft
T: Iets van fruit :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:00

SannevdM schreef:
Veel plezier alvast Suus!

Smoelpijn hiero! |( Ik moet kaakchirurg bellen ( ben nog moed aan het verzamelen :D :') ) om alle 4 de verstandskiezen eruit te laten snijden. Ik heb nu een ontsteking doordat één verstandskies helemaal dwars ligt en alles blokkeert. Dus nu hebben ze een sneetje gemaakt, zodat de troep wegkon, iieeee. Maar die andere verstandskiezen liggen ook overdwars. Dus lucky me, mag even de kaakchirurg 2 bezoekjes brengen. Fijn, fijn, fijn! :+

auw!
ik heb ze ook moeten laten wegsnijden en het is mij 100% meegevallen...

suus, have fun met RCM! lekker dat gadget ook zo goed gaat nu.

katja, dat is wel een hele lage temperatuur! dat kan toch bijna niet door de klimaatwisseling?

paulien, fijn dat er goed wordt gezorgd voor madaira. dat scheelt toch weer een hoop zorgen bij jou.

de studiedag gisteren viel niet mee. gesprek over het onderzoeksplan was heftig (wel productief) in die zin dat ik niet mocht uitpraten en ik dus halverwege zat te janken. gelukkig had die eikel toen door dat er ook nog een persoon achter 'de student' zat. maar goed, kan weer verder en dat was de bedoeling.
daarna tot half 10 college en ik wist van gekkigheid op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten. toen nog autorijden naar huis en dat was helemaal hell. gek is dat; nu lig ik al vanaf gisteravond plat en ben ik pijnvrij. voelt toch een beetje als spijbelen van het werk hoor!

damn, heb al vanaf vanochtend 8 uur geen water; de waterleiding hier in de wijk is gesprongen en die zijn ze nu aan het herstellen. wil onder de douche!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:15

Angelique, ben inderdaad heel blij ermee dat mensen mij willen helpen met Madeira (werkelijk iedereen wilt op haar rijden, en na de tijd hoor je dat ze toch ietsje eigenwijzer is dan ze dachten haha). Maar ik heb nu 3 meisjes ongeveer die haar doen, wil liever niet meer, want ik vind het beter zeg maar als er gewoon een paar vaste meiden zijn. Nu doen paar vriendinnen haar en gaat goed zo :)

Jeetje vervelend zeg dat hij jouw niet eens liet uitpraten en dat je zoveel pijn had :(:). Balen dat je geen water hebt.

Hopelijk blijf je pijnvrij :(:)

Sizzy, veel plezier :*

Katja, wow 35 is wel heel laag idd. Ben wel benieuwd wat het kan zijn. Beterschap :(:)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:28

3 is idd al wat veel. lekker zo laten.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:31

Pfff benangelique dat van gister klinke niet fijn :(:)
Gelukkig gaat het vandaag wat beter :)

Madeira idd 3 is meer dan genoeg. Lekker zo laten :) En voor je het weet kun je er zelf weer op :)

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:41

benangelique schreef:
damn, heb al vanaf vanochtend 8 uur geen water; de waterleiding hier in de wijk is gesprongen en die zijn ze nu aan het herstellen. wil onder de douche!

Toevallig haha, dat hadden wij gister. Heb gister van 9 uur af tot een uur of 3 zonder water gezeten, heeeeeeel erg vervelend!

Pfff nou mijn geduld is weer erg op de proef gesteld maar het sodagevecht met Rifka heb ik voor vandaag weer gehad gelukkig! Ze vindt het echt niet leuk en maakt allemaal malle sprongen en het janken staat me op een gegeven moment nader dan het lachen en mijn geduld is bijna op inmiddels. Het is zo vervelend dat je ze niet kunt laten begrijpen dat het echt even moet en dat het goed voor ze is! Maar goed, voor nu is het klaar en heb ik haar poot tien minuten geweekt, vanavond mag Edwin zich er weer aan wagen!