Ik krijg alleen vaak overactieve darmen, dan voel en hoor ik m'n maag echt werken..Ik baaaal dat ik niet lekker in de zon zit zeg.. Gaan er morgen nog bokkers naar het pinksterconcours op Hoogland?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik krijg alleen vaak overactieve darmen, dan voel en hoor ik m'n maag echt werken..
sokje87 schreef:Gaan er morgen nog bokkers naar het pinksterconcours op Hoogland?
SannevdM schreef:@ Sokje: Ja ik ga!!![]()
Ik ga foto's maken en supporten bij bokker Orion.
Verder meiden, jullie gaan hard!!!!
Ik ga 's even een pging doen tot bijlezen.
Maar ik ben er tot een uur of 12 want er staan ook nog andere paarden op de vrachtwagen.

Gewoon een lekker stukje vlees op de bbq en verder rauwe groente's .. (paprika, sla, wortel enzo..) benangelique schreef:oehoe! het ruikt hier naar bbq.. lekker hoor!
hans en ik wilden morgenavond eigenlijk ook gaan bbq-en, maar wat is nu gezond om te eten?
Wij eten er 3 per persoon en da's echt zat!
benangelique schreef:geeft niet om wat te zondigen, maar wil het niet te gek maken.
we eten inderdaad altijd veel rauwkost bij het vlees en geen speklappen ofzo.
flevo; je dag ziet er goed uit, maar je ontbijt is inderdaad erg groot. waarom smeer je dat ontbijt niet verder uit over de ochtend?
Goed ontbijt is belangrijk. 
mag je lekker veel eten 
sanne en sokje gaan meeten!
en succes morgen meiden. 
sokje87 schreef:om 8.15 al, om parcours te lopen.Maar ik ben er tot een uur of 12 want er staan ook nog andere paarden op de vrachtwagen.

Chubby schreef:De planning:
O. 2 vb 20+ kaas, kom thee met zoetje
T. 2 vb tonijn, kom thee met zoetje
L. 2 vb tonijn, glas halfvolle melk
T. klein schaaltje tijgernootjes, glas cola light
T. glas cola light
D. ? iets lekkers in de stad: salade, broodje?
T. ?