Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Hoe gaat het met het gezond eten Mocca? Hou je het een beetje vol allemaal?
Mocca schreef:Zijn jullie sinds jullie op dieet zijn eigenlijk van kledingmaat gewisseld?
VanillaQueen schreef:Vandaag overigens echt een vreemde eetdag gehad, was op bezoek bij een oudtante die speciaal allerlei gebak voor mij had gehaald dus dat ging ik niet weigeren. Bovendien permiteer ik mij 1 "slechte" dag per week dus dat was dan vandaag,
Ontbijt: 2 ananasschijven + een banaan + een cappuccino
T: Studentehaver [2 handjes]
L: Krenten/notenbol [even op het station snel wat gehaald, was de halve dag onderweg]
T: [inmiddels gearriveerd bij tante....]
, een chocoladegebakje en nog wat petit fourtjes en chocoladerozijnen en mokkabonen etc.
A: Portie foe yong hai, rijst, en gebakken banaan, daarna nog een cappuccino, een jodekoek en wat digestive biskwietjes...
Sleeeeeeeechte dag....maar wel anderhalf uur gewandeld in een behoorlijk tempo, dat compenseert al iets.
En morgen weer een balansdag, paardrijden, fitnessen, gezond eten, etc.
Tropico schreef:VanillaQueen schreef:Vandaag overigens echt een vreemde eetdag gehad, was op bezoek bij een oudtante die speciaal allerlei gebak voor mij had gehaald dus dat ging ik niet weigeren. Bovendien permiteer ik mij 1 "slechte" dag per week dus dat was dan vandaag,
Ontbijt: 2 ananasschijven + een banaan + een cappuccino
T: Studentehaver [2 handjes]
L: Krenten/notenbol [even op het station snel wat gehaald, was de halve dag onderweg]
T: [inmiddels gearriveerd bij tante....]
, een chocoladegebakje en nog wat petit fourtjes en chocoladerozijnen en mokkabonen etc.
A: Portie foe yong hai, rijst, en gebakken banaan, daarna nog een cappuccino, een jodekoek en wat digestive biskwietjes...
Sleeeeeeeechte dag....maar wel anderhalf uur gewandeld in een behoorlijk tempo, dat compenseert al iets.
En morgen weer een balansdag, paardrijden, fitnessen, gezond eten, etc.
Dat "vetkussentje" wat jij bedoelt, dat hoort bij vrouwen.
Dat kussentje beschermt je baarmoeder en alles wat er verder zit.
Mocca schreef:Mijn dag:
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
1e pauze: 1 boterham met appelstroop
half twee (lunch): 2 boterhammen, 1 appelstroop, 1 rookvlees
T: Paar handjes cruesli, banaan.
D: Dat wordt nasi.
Sizzy schreef:Ik heb gisteren ook nog een handje m&m's op
O: twee geroosterde boterhammen met linesse en kipfilet met tomaat.
T: appel
L: drie geroosterde boterhammen met linesse, kipfilet en tomaat
D: penne met tomatensaus, gebakken eitje, groenten en quorn
T: magere yoghert met een appel
En vanmiddag paardhobbelen