Ik heb gister lekker de grond voor de wortels klaar gemaakt en gezaaid, was echt super lekker weer er voor en met goed gezelschap, mijn kat die dan de hele tijd bij me komt kijken en rond me speelt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lunameyza schreef:Leuk Maeve!Het verschilt per plant wanneer ze buiten/binnen/onder kap gezaaid kunnen worden, dus je kan een schema opzoeken daarvoor of per plant even googlen, ik weet het zo niet uit mn hoofd. Maar mijn sugarsnaps staan nu al wel buiten zonder glas/kap oid.
Ik heb gister lekker de grond voor de wortels klaar gemaakt en gezaaid, was echt super lekker weer er voor en met goed gezelschap, mijn kat die dan de hele tijd bij me komt kijken en rond me speeltKan niet wachten tot mn wortels en uien opkomen!
black_kelpie schreef:Nieuw leesvoer gekregen vandaag![]()
[ [url=m/GGZ3FJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze gast heeft een ontzettend leuk YouTube kanaal dat ik pas heb ontdekt en dit boek staat ramvol tips en tricks. Hij zit in Wales dus qua soorten groenten/fruit en klimaat aardig vergelijkbaar met hier.
Mjetterd schreef:black_kelpie schreef:Nieuw leesvoer gekregen vandaag![]()
[ [url=m/GGZ3FJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze gast heeft een ontzettend leuk YouTube kanaal dat ik pas heb ontdekt en dit boek staat ramvol tips en tricks. Hij zit in Wales dus qua soorten groenten/fruit en klimaat aardig vergelijkbaar met hier.
Leuk! Ben wel benieuwd, ik ga eens kijken of ik hem kan vinden op Instagram![]()
Hier heeft mijn favoriete aardbeien kweker aardbeienplanten te koop, heerlijke grote aardbeien hebben zij altijd. Vorig jaar 2 grote planten gekocht en enorm veel vruchten van de plant gehaald. Nu ga ik 10 kleine plantjes kopen denk ik.
https://kalteraardbeien.nl/webshop/3050 ... enplantjes