Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffieduck83

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 21:14

Had je speciaal een vega pakket of is het toeval? Kan je genoeg lekkere dingen mee maken.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 21:52

daffieduck83 schreef:
Had je speciaal een vega pakket of is het toeval? Kan je genoeg lekkere dingen mee maken.

Toeval! Ja even googelen...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 22:02

Zoals koolraap gewoon grote pan stamppot maken wat je over hou kan je gewoon in porties invriezen. Hetzelfde geld met de boerenkool. :9 :9 :9

Prei kan je zo invriezen. :j Koolrabi en witte kool? weet ik niet aangezien ik dat niet eet. :')

Maar super mooi pakket zo en ook leuk samengesteld. :j

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 22:26

listiglistje schreef:
daffieduck83 schreef:

Toeval! Ja even googelen...

Tipje, typ een paar ingrediënten in op Pinterest, en je krijgt heel veel niet gangbare maar leuke recepten

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 08:38

Vanavond een pakket van de deli to go.
Vandaag mijn nichtje van 4 hier. Dus altijd leuk. Vanmiddag maar samen bloemkoolpizza maken en vanavond hopelijk lekkere broodjes. En hoop voor haar dat er ook iets van snoepgoed bij zit. :D

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 18:55

Ik zeg geslaagd. Blij meisje met een chocolade reep. Veel belangrijker dan de broodjes als je 4 bent natuurlijk. _O-
Het harde broodje gezond, het kaasbroodje en een bacon kaas boterham werd onze broodmaaltijd met een banaan, druiven en wat frambozen. De andere en de puntjes boerengezond liggen in de koelkast voor morgen. Dik tevreden voor 3,99. :j

Afbeelding
De buit
Afbeelding
En de gemaakte broodmaaltijd, die de dame graag bij de bank wilde opeten. Ach het is niet altijd feest. En vanmiddag keurig aan tafel onze zelf gemaakte bloemkoolpizza gegeten. :o

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 21:33

Mjn pakket bij Jumbo Zuidlaren vandaag. Ein-de-lijk taart *D :9 nouja, aardbeienvlaaitjes maar vooruit.
Afbeelding

Salade is meteen opgemaakt, net als de kipstukjes. Haasjes in de diepvries, net als de rest van de groente. De geitenkaas wist ik echt niet wat ik mee moest, maar gelukkig was daar Imre die de kaas wel wilde adopteren :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 22:25

-O- kijk je vandaag bij too good to go. Zie je een bakkerij staan waarvan vanmiddag nog een bon verkocht is :oo alleen die kunnen echt niks leveren. Helemaal afgebrand vannacht ;(

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 23:10

Was dat in Brummen, die brand?

Er komen iig weer mooie pakketten langs! Morgen gaat het laatste Turks brood uit mijn vriezer op en dan is er weer volop ruimte. Ik hoop dat ik de bakker in Maartensdijk weer te pakken krijg. :Y)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 23:29

Ja was in Brummen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 13:18

Klopt. Bakkerij de Winkel is volledig verwoest en staat op instorten. In zelfde pand andere zaken ook aan gort en de huizen erboven. Heb even een berichtje aan too good to go gestuurd. Best vreemd dat er binnen voor gister te koop stonden ook.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 13:21

Misschien kunnen winkels wel een standaard aantal bonnen instellen, zodat dat elke dag beschikbaar komt. Ik kan me voorstellen dat TGTG uitzetten niet het eerste is waar je aan denkt bij een dergelijke brand. Wel heel veel sterkte voor de winkel- en woningeigenaren.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 13:25

daffieduck83 schreef:
Misschien kunnen winkels wel een standaard aantal bonnen instellen, zodat dat elke dag beschikbaar komt. Ik kan me voorstellen dat TGTG uitzetten niet het eerste is waar je aan denkt bij een dergelijke brand. Wel heel veel sterkte voor de winkel- en woningeigenaren.

Zoiets verwacht ik ook. Er komt als eigenaar zoveel op je af, tgtg is dan iets waar je echt niet denkt/ hoeft te denken. Ik neem aan dat mensen met een bon gewoon hun geld terug krijgen.
Aangezien bonnen standaard 15 min. na sluitingstijd er op komen verwacht ik dat dat automatisch gaat. (scheelt ook personeelskosten)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 13:51

Daarom stuur ik een mail. :j Ze waren echt net pas deelnemer ook. Daarnaast als veel afgefikt is kan best dat contact gegevens ook weg zijn

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 14:32

vandaag bij een hotel in het centrum van rotterdam geweest, mocht je zelf bakjes vullen met wat je wilde hebben, nou dat hebben we gedaan, heel veel lekkere broodjes. Koffie broodjes, kleine pudding broodjes. kleine croissants. eieren spek. en beleg en zalm, was het geld meer dan waard

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 17:08

dipstaartje schreef:
vandaag bij een hotel in het centrum van rotterdam geweest, mocht je zelf bakjes vullen met wat je wilde hebben, nou dat hebben we gedaan, heel veel lekkere broodjes. Koffie broodjes, kleine pudding broodjes. kleine croissants. eieren spek. en beleg en zalm, was het geld meer dan waard

Lekker!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 18:56

Mijn favoriete groenten en fruitwinkel doet sinds vorige week mee en ik heb voor morgen een pakket.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 19:10

dipstaartje schreef:

Lekker!

Ik ga straks een Laplace ophalen en morgen een bon bij bakker Bart en net een bon bij Coop voor morgen gekocht.

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 19:16

Dankzij jullie enthousiaste bijdragen kijk ik sinds kort ook op TGTG. Pakket ophalen voelt een beetje als een kerstpakket krijgen, ik word er helemaal blij van! Eerste pakket van een Utrechtse bakker was heel veel donker stokbrood, dat kregen we zelfs na delen met familie en collega’s niet op. Vandaag pakket twee, en dat is een topper:

Afbeelding

Vanmiddag zoetigheid opgegeten bij de thee en morgen luxe broodjes als lunch, nomnomnom

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 19:19

Is dat van Neplenbroek? (denk ik aan het logo te zien)

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 19:21

Klopt helemaal, voor de liefhebbers, er staat nog een bon voor morgen op (Utrecht Leidsche Rijn)
Laatst bijgewerkt door Lon op 13-10-19 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 19:22

Ik vind het ook zo leuk dat je dingen eet, waar je zelf niet zo op zou komen. Een soort Hello Fresh maar dan een stuk voordeliger :D
Vandaag bv. pompoensalade gegeten. Heerlijk, en ik had dat zelf nooit gekocht.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 19:28

Lon schreef:
Klopt helemaal, voor de liefhebbers, er staat nog een bon voor morgen op (Utrecht Leidsche Rijn)

Voor mij net wat uit de richting :D maar ik had laatst een erg mooi pakket bij hun winkel in Tuindorp (De Gaard). +:)+

Ik zie net dat De Gaard er ook nog twee heeft voor morgen (maar ook dat lukt me niet).

Vleddertje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:47

Afbeelding

Mijn coop pakket vanavond!!!...en dan heb ik al aantal artikelen weggegeven ...weer erg blij mee!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:50

Wauw, is dat 1? Groot en mooi!