YellowLeaf schreef:Lust hij geen courgette pasta of iets dergelijks?
3x raden wat we morgen dus eten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:als ik wil afvallen werkt peulvruchten eten juist prima
IsaCalixa schreef:Hoi iedereen, ik ben de laatste tijd steeds minder vlees gaan eten dus ik meld me in dit topic voor vegetarische gerechten/tips![]()
Weet iemand of de Kipstuckjes van de Vegetarische slager lekker zijn? Mijn favoriete gerecht is namelijk kip-tandoori, maar ik zou willen kijken of er een vegetarisch alternatief is dat net zo lekker is. Kip-tandoori met alleen groenten/peulvruchten of met tofublokjes lijkt me niet zo lekker. Dan ontbreekt denk ik echt het belangrijkste een beetje, die kipstukjes. Met andere gerechten gebruik ik wel tofu etc maar ik wil mijn favo gerecht niet teveel aanpassen
Pabie schreef:IsaCalixa schreef:Hoi iedereen, ik ben de laatste tijd steeds minder vlees gaan eten dus ik meld me in dit topic voor vegetarische gerechten/tips![]()
Weet iemand of de Kipstuckjes van de Vegetarische slager lekker zijn? Mijn favoriete gerecht is namelijk kip-tandoori, maar ik zou willen kijken of er een vegetarisch alternatief is dat net zo lekker is. Kip-tandoori met alleen groenten/peulvruchten of met tofublokjes lijkt me niet zo lekker. Dan ontbreekt denk ik echt het belangrijkste een beetje, die kipstukjes. Met andere gerechten gebruik ik wel tofu etc maar ik wil mijn favo gerecht niet teveel aanpassen
Ik vind ze wel lekker maar je moet wel aan de structuur wennen het is wel anders dan kip veel meer gelaagd en je kan er wat meer op kauwen, ik vind het zelf lekkerder haha.
Ik pak zelf altijd Jumbo huismerk of vivera kipstuckjes. Zijn nagenoeg hetzelfde maar wel een stuk goedkoper.
Ze zijn wel uitstekend geschikt voor marineren en dergelijke