Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharonnn_ schreef:De taarten die hier voorbij komen vind ik prachtig! Knap zo strak. Haha daar moet ik nog heel veel voor oefenen, en dan nog vraag ik me af of het ooit goed komt.![]()
Temp wat lager werkte goed!
Maatje meer in mn kleinste bakblik (10cm) liep over, maar kon er een stukje afsnijden en toen was hij toch nog hoogzat. Uiteindelijk de derde (grootste) laag ingevroren, anders werd hij te groot voor het aantal mensen.
Ik had m’n zinnen gezet op een taart met dieren, pff
dat boetseren is moeilijker dan ik dacht. Volgende taart toch maar weer wat simpeler om wat te oefenen.
Als echte beginner ben ik toch best tevreden voor mn tweede taart.![]()
[ [url=m/V4nzOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik gebruik marsepein omdat ik dat lekkerder vind dat fondant. Is decoratie makkelijker te maken met fondant of geeft dat niet zoveel verschil?
LinsxDot schreef:Kinke schreef:hoe bedoel je weggooien? zo'n poppetje blijft juist ontzettend lang houdbaar. Maar jij vindt dat de poppetjes ook gegeten moeten worden?
Klopt. Vind dat de poppetjes ook gegeten moeten worden.
DIVA2 schreef:Ik wil er alleen maar mee zeggen dat je jezelf er enorm mee beperkt.
Als je je niveau qua taarten en poppetjes wil verhogen dan ontkom je er niet aan.
Je wilt niet weten hoeveel er met dummy’s gewerkt wordt om taarten bepaalde uitstralingen te geven. Het is volkomen geaccepteerd in de taartwereld.
Sonja_vR schreef:nou Maak ik zelf geen Taarten, maar eerlijk.... als ik een taart besteld wil ik dat alles eetbaar is (zo bestel ik hem dan ook)
Een taart is om op te eten uiteindelijk, Ik vind de kijken maar niet eten deco wel mooi, maar uiteindelijk is het klikovoer en dat vind ik zonde![]()
De kunstwerken zijn echt mooi en ik zie het vakmanschap, de energie en het werk echt wel
Maar zelf hoef ik het niet
DIVA2 schreef:Ik wil er alleen maar mee zeggen dat je jezelf er enorm mee beperkt.
Als je je niveau qua taarten en poppetjes wil verhogen dan ontkom je er niet aan.
Je wilt niet weten hoeveel er met dummy’s gewerkt wordt om taarten bepaalde uitstralingen te geven. Het is volkomen geaccepteerd in de taartwereld.
simongek schreef:Misschien lees ik er over heen maar kon er niets over vinden.zijn er op bokt ook mensen die taarten voor andere maken?