Pivanti schreef:March, hoe is t met de sokken gegaan?
Ik heb nog niet geprobeerd, ik geloof het eigenlijk wel. Gisteravond heb ik het voor het eerst gewassen met Soda en dat was een halve slachtpartij maar uiteindelijk liet ze het toe. Ik was het wel een keer extra per dag met Soda, dat scheelt mij en haar stress. Vanochtend gleed ze van de stoeprand dus het is nu weer allemaal bloed... Nou ja, gewoon vaker wassen en geen schoentje. Dat wordt zondag dus ook niet naar de schaapjes voor ons meissie.
BA, echt naar dat je er zo'n last van hebt, lijkt me erg vervelend. Ik heb gelukkig nergens last van. Groei ook ontzettend hard (had ook met 10 wk al positiekleding aan, met 6 wk pastte mijn gewone kleding niet meer) maar heb alleen vreselijke jeuk van het uitrekken van mijn vel. En af en toe wat bandenpijn maar dat is ook bijna niet tegen te gaan haha 
Ingrid, ideaal, fruit op het werk!
Mijn planning voor vandaag:
O: 2 geroosterde boterhammen met kaas, glas multivit
kwartiertje wandelen
half uurtje/drie kwartier wandelen (gister was het uurtje me echt te ver, zere heupen!)
T: 2 pakjes crackers met paturain
L: 4 boterhammen, kaas, paturain, slaatje, gebakken ei + spek, beker melk
half uurtje wandelen
T: Kiwi, stuk ontbijtkoek
D: Ik denk iets met pasta, met ui, prei en verse tomaten. Daarbij maak ik nog een bak ijsbergsla met ananas, kiwi en appel.
uur behendigheidstraining met één van de honden + afbouwen toestellen na de tijd
T: Appel
Zo, nu is het tijd om het Sodagevecht weer aan te gaan 
Editje: vreetbuitje gehad...
Laatst bijgewerkt door March op 16-09-09 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt