Maar dan moet je idd wel gezonde dingen eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Gucci_girl:
Dat is niet helemaal waar wat je vriend je vertelt![]()
voordat producten bepaalde dingen op het etiket mogen zetten, moeten ze voldoen aan bepaalde eisen
Magere yoghurt mag bijvoorbeeld alleen mager heten wanneer het vetpercentage beneden een vastgesteld percentage ligt.
gucci_girl schreef:Cola light is trouwens ook heel slecht door bepaalde stoffen die ze erin doen..
ilovehorses4ever schreef:Mocca schreef:Ik geloof eerlijk gezegd niet in al die dieeten.
Ik hou het gewoon bij gezond eten, geen tussendoortjes en sporten, en dat werkt ook!
dat is voor mij al een heel streng dieet hoor! Geen tussedoortjes en sporten.. En ook nog gezond eten.
Ik werkte tot nu toe steeds een heel zak chips, pak koekjes, paar repen of weet ik veel naar binnen per dag. Vanaf vandaag wil ik ook weer beginnnen. Nou, tussendoortjes afschaffen dat werkt voor mij niet! Dat hou ik geen dag vol. Ik ga het nu omzetten naar tussendoor fruit en wortels. En natuurlijk 3x per dag gewoon eten, terwijl dat eerder 5/6 keer was (lees tosties eten tussendoor, boterhammen, 2x avondeten, snacken enz.)
Dit is de tweede keer dat ik hier ga beginnen, ben benieuwd hoe het gaat. Ik hoop het nu wat langer vol te houden, maari k ben het nu echt zat, dus ik ga ervoor!
Jamy schreef:caffeine houdt juist vet vast toch?
Volgens mij wordt dat bij het South Beach dieet verteld. Daar mag je geen caffeine!
O: Magere yoghurt met cornflakes
L: 2 bruine broodjes, een met kaas en een met boter en kipfilet
T: 3 cracottes, 2 met beetje pasta 1 met hageslag.
D: weet ik nog niet?
Heb wel vandaag gefietst naar stage, zometeen rijden en vanavond naar me vriend fietsen(in totaal 80 min dan vandaag)
Jamy schreef:caffeine houdt juist vet vast toch?
Volgens mij wordt dat bij het South Beach dieet verteld. Daar mag je geen caffeine!
Jamy schreef:Hmm oke. Nouja zou het niet weten dan![]()
Hoest verder met jou M-M ?
Sizzy schreef:Heb jij 10 tentamens?!