Edit: ik ga gokken dat het door de salades/brie komt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayla schreef:Een slechte huid zal meer te maken hebben met hoe je je mentaal oid voelt. Bijv. Stress is een grote oorzaakdenk dat voeding er weinig mee te maken heeft, al reageren mensen vaak wel op vette producten.
NeverGiveUp schreef:Er zijn wel meer redenen dan voeding he..
Als het zo ineens is zonder dramatische verandering in voeding denk ik eerder aan aangezeten met vieze handen, makeup kwast, kussensloop of huidproduct
Of een hormonaal iets wat even in de war was?
dressagelady schreef:Ayla schreef:Een slechte huid zal meer te maken hebben met hoe je je mentaal oid voelt. Bijv. Stress is een grote oorzaakdenk dat voeding er weinig mee te maken heeft, al reageren mensen vaak wel op vette producten.
Ben ik het totaaaal niet mee eens. Op je 20ste oid ben je dat punt van hormonale pukkels toch wel voorbij?
[ Afbeelding ]
dressagelady schreef:Ayla schreef:Een slechte huid zal meer te maken hebben met hoe je je mentaal oid voelt. Bijv. Stress is een grote oorzaakdenk dat voeding er weinig mee te maken heeft, al reageren mensen vaak wel op vette producten.
Ben ik het totaaaal niet mee eens. Op je 20ste oid ben je dat punt van hormonale pukkels toch wel voorbij?
[ Afbeelding ]
Many schreef:Mijn lijstje:
O: havermout met rijstmelk, appel, kaneel, gojibessen, chiazaad
T: klein handje paranoten
L: 200gr magere kwark met een halve banaan, rozijnen en lijnzaad, groene smoothie (spinazie, andere helft banaan, kiwi)
T: courgette-chocolademuffin (vers uit de oven) en zelfgemaakte suikervrije chocolademelk
A: linzensoep met wortel, paprika, courgette en mais
T: paar paranoten
Anoniem schreef:(bio)pindakaas, sambal, ketjap manis, teentje knoflook, loas (kruiden) > opwarmen in steelpannetje en steeds wat water erbij doen. Was super lekker!