Ja, dat dacht ik ook al. Dat zal ik vanmiddag ook eens proberen maar denk dat ze die zo weer uit heeft (ik heb haar geleerd mijn sokken uit te trekken dus ze weet hoe het moet haha).
verdikkie paulien, daar ben je mooi klaar mee. wie doet madeira nu?
verder even een egopost: net de vk aan de lijn gehad; moet me voor donderdag en vrijdag (morgen ben ik al vrij) ziekmelden en 2 dagen plat in bed. Pijn in mijn rug komt door extreem snelle groei van de baarmoeder en het trekken aan de banden. na deze 2 dagen moet de pijn weg zijn. vrijdagochtend moet ik ook naar de fysio, dus dan kan ik ook het eea aan hem vragen, al verwacht de vk niet dat het bekkenproblemen zijn. komt lekker uit; vanavond moet ik naar stal want de eigenaresse staat op het punt van bevallen en morgen heb ik verplichte colleges in utrecht...
pff... weer zo'n lusteloze dag wederom nog geen trek en heule zere keel.. heb wel eindelijk een goeie hoestdrank weten te bemachtigen.. zometeen toch maar proberen een opkikker met 1 of 2 witte boterhammen naar binnen te werken
@ angelique, wat een narigheid, toch maar lekker rustig aan doen he..
idd rustig aan doen. vk verwacht niet dat het bekkenproblemen zijn omdat het te lokaal zit en daar precies de aanhechting van de banden zit. baal er goed van, vooral omdat mirella deze week is uitgerekend en ik dus niet steeds aan haar wil vragen of ze noob kan doen. ga haar zo eerst maar even bellen om te overleggen.
muppetmayo
Geplaatst: 15-09-09 15:24
Pfffff gaat niet zo lekker met vele. Heeeeeeeele dikke knuf voor iedereen die t nodig heeft
Iedereen ook een knuffel van mij! En bedankt van de knuffels doet me goed.
Hier gaat ook nog steeds niet goed met mijn knie. Ik kan er wel nuchter onder blijven, maar heb gister wel even uitgehuild; je word op ten duur gewoon zo moe van de pijn.
komt net zo'n knakker van de eneco langs; of ik ook 25 procent wil besparen. wil ik wel, maar dan moet ik zeker nu wat ondertekenen en dan heb ik weer 2 weken de tijd om me te bedenken en schriftelijk op te zeggen? eh... 1,5 week mevrouw... stond ie mooi met z'n mond vol tanden omdat ik daar helemaal geen zin in heb. hihi
vind dat altijd zo dom; moet je ff in 3 minuten beslissen wat je doet en dan moet je zelf opzeggen. zo logischer zijn als ze je inlichten en dan afspreken na 1,5 week terug te komen.
Ik heb aan het begin meegelezen, de laatste dagen niet meer, maar ik ben nu weer volledig op de hoogte. Voelde me de vorige keer zo down dat ik even geen zin had om hier ook nog even kritisch te zijn naar mezelf. Eten is ook niet heel goed geweest. Voel me nu weer stukken beter en wil vanaf morgen weer gaan plannen! Verder had ik vorige week afgereden, en ben nu in bezit van het roze pasje
Ga nu niet uitgebreid op de 30 pagina's die ik heb "gemist" reageren Ben veel leuke en nare dingen tegengekomen. Dus bij deze wil ik Sizzy, Angelique, en March felicitieren met hun goede nieuws! En alle mensen waar het slecht(er) mee gaat veel sterkte/beterschap!
_Mirte
Geplaatst: 15-09-09 18:33
Mijn planning van vandaag
Ochtend: Magere yoghurt Tussendoor: Sultana Lunch: 2 boterhammen met ham en 2 boterhammen met kaas/tomaat en komkommer Tussendoor: Tomaten soep Avond: Witlofschotel Tussendoor: Thee, crackers, fruit
Vanavond pak ik er nog 15 minuten buikspieroefeningen bij
Wat een pechvogel hier. Van enkel tot lies in gips is niet fijn. heb ik vorig jaar ook enkele weken gehad. Beiode sterkte ermee. planning vandaag O yoghurt, vla en muesli T indische cake L 2 boterhammen met kas (30+) en beker optimel en kiwi T appel a aardappelschotel en bieflap t geen idee
weet je wat het is patries; komt altijd op het verkeerde moment dat soort dingen. nu is het alleen extra vervelend omdat mirella echt op springen staat en ik dus niet extra kan inspringen op stal.
Hihi, sorry dat was even heul kort daarstraks, moest alweer weg Mn eerste werkdag bij Eneco! Heb enorme berg informatie gehad, héleboel handjes geschud en mn hoofd liep echt om op een gegeven moment. Heb nu voor de komende periode een schema gehad met wat ik allemaal ga doen om me in te werken, veel mee kijken, veel meeluisteren en met alle systemen leren werken Maar het geeft wel goed gevoel! Ben wel helemaal versleten nu dus ga zo lekker mn bed in
Wat naar dat je rust moet houden zeg, idd hopen dat het niets met je bekken is en dat je je zwangerschap gewoon plezierig kan volbrengen!