[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:39

Radstake.. Achterhoek Arena ben ik nog nooit geweest :o.

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:42

Ah okee! Ik wou misschien gister ook nog gaan. Maar was best moe van shoppen. Bij open32 rokje + zon jurkje maar die wel op een broek leek heel apart, en later toch maar dat aparte weer teruggebracht.:Y) en zonnebril + petje gekocht. :)

Ben daar ook ngo nooit geweest maar dat is in dinxperlo en dicht bij aalten toch hihi.
Vandaar dat je miss ook naar arena zou kunnen zijn geweest. :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:01

Afbeelding

je ziet weer dat ik een beetje ben afgevallen vooral aan mijn broek, daarom koop ik dus beetje spannende broeken dan blijven ze toch een maand normaal. Aan mijn bovenlijf wil ik echt nog graag wat af.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:09

Wat ga je goed katia! :D

Ik kom net bij de poown vandaan.. Heb 2 jaar een stalgenootje gegroomd met de menwedstrijden, dressuur en vaardigheid> Altijd helpen paard wassen en alles en proef voorlezen enzo, supergezellig ook. Vorige zomer ook de oefenmarathon gegroomd.. En toen kwam een ander stalgenootje van joh dat vind ik ook wel heel leuk om te doen. Dus met de grote marathon mocht zij groomen, netjes in overleg, had ik geen problemen mee :) Deze winter ook weer de menwedstrijden gegroomd. Tot 2 maanden terug er een marathon op het vaste land was, werd compleet gepasseerd, andere stalgenootje mocht de marathon weer groomen en ze vroeg niet eens of ik kwam kijken :\ We reden ook vaak samen en samen rondje met de kar enzo. Sinds die tijd ook niet meer samen gereden of niks (gingen normaal minstens 1 keer per week ofzo samen) en osteopaat bij Tryggur geweest, wist ze, en helemaal niet naar gevraagd oid. In de tussentijd nog een indoormarathon op Texel geweest, mocht wéér dat andere stalgenootje groomen, mij niet eens verteld dat ze meedeed.. Maar wist ik wel via andere mensen van de menvereniging :j Was ook wel gewoon te kijken met wat andere mensen, dacht nog, ga haar even gedag zeggen en succes wensen.. Ze zei niet eens hoi terug of niks :n Mij compleet te negeren.. Kreeg ik vrijdag opeens een smsje, ze heeft vandaag weer dressuur en vaardigheidswedstrijd en had een groom nodig (deze wedstrijden vind het andere stalgenootje niet leuk om te groomen, die wil alleen de marathons) of ik haar wilde helpen.. Teruggestuurd van nee dankje :+ Zie ik net bij stal dat ze helemaal alleen haar paard had gewassen en aan het inspannen was, HA! Lekker voor d'r! Ze zal vast wel een groom hebben voor op de manege, maar ik hielp altijd óveral mee, en nu moet ze lekker alles alleen doen.. Ben geen sloofje die je kan gebruiken als 't je uitkomt. Vind het heel jammer dat het zo is gegaan, maar wel blij dat ik voor mezelf ben opgekomen en haar niet meer help als het zo moet :)
(sorry voor het hele verhaal, moest het even kwijt :o )

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:19

Jeetje kan ik begrijpen, vind wel heel sterk dat je voor jezelf hebt opgekomen.

ben ook trots op mezelf, hopelijk blijven de laatste loodjes makkelijk

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:26

Ja heb er verder geen woorden aan vuil gemaakt, alleen gezegd dat ik niét help :Y) Als zij weer leuk en gezellig wil doen en met mij samenrijden enzo zal ZIJ degene moeten zijn die het komt uitpraten :j

Ja je bent echt goed bezig joh! Gaat die operatie nog door of twijfel je nog wat? :)

Ik ben weer heel hard aan het proberen m'n ritme terug te krijgen met gezond eten en sporten, maar het is wel heel moeilijk :o Als ik eenmaal weer op de goeie weg ben hou ik het wel vol :j Maar om daar eerst weer te komen is zo moeilijk :o En ik heb zooooo'n spierpijn van dat zand scheppen van gister := Ik sport toch vrij veel en ook krachttraining enzo. Van een uur spinnen of kickboxen of wat dan ook nooit echt spierpijn.. maar 't doet nu gewoon écht pijn :') ben de hele dag al heel voorzichtig en rustig aan het doen :))

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:38

@ sok: En heb je even geroepen vanonder de staart?

@ ellen: Leuke avond uit!

@ katia: Mooi vermagerd :j

@ wendy: Is een goeie reactie dat je niet wil helpen, :j Je hoeft helemaal niet van je te laten "profiteren" waneer het haar uitkomt.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:40

Tjah wendy, zo weet je weer eens waar je spieren hebt zitten :D !!

En verder heb ik nog een vraagje, ik let wel op mijn eten maar ik wil niet afvallen maar strakker worden om mijn heupen (n*ukteugels zeg maar :o ) voor ik 14 augustus 10 dagen naar Tunesië ga met mijn vriendje. Als het goed gaat rij ik 1 uur in de week (ivm co ouderschap is dat soms moeilijk) maar voor de rest sport ik niet :n hebben jullie een idee om te doen onder de week als ik savonds thuis kom van school? Gaan lopen lijkt me wel wat maar dat is ook niet zo super.. Ik dacht aan fitnes, maar alleen vind ik ook maar alleen := .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:47

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:49

misschien dat er een vriendin met je mee wilt naar fitness? Anders zal je al snel aan teamsporten moeten denken vrees ik. Mountainbiken is ook erg leuk! moet je alleen wel een geode mountainbike hebben.. ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:55

Ik heb net een volle tank benzine van mn ouders gekregen :+:
M'n papa ging net tanken (ik moest ook nog) dus hij van ga je meteen ff mee.. Dus ik nog van nah nu ff geen zin, ga vanmiddag wel :P Zegt ie nou ik zou maar ff meegaan als ik jou was :)) dus ik achter 'm aan te rijden, kreeg ik een hele tank benzine :+: Omdat ik zo goed had geholpen met het strandhuisje enzo, wel heel lief :j

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:56

Echt leuk die oefeningen joh! Heb ik echt veel aan ipv telkens die buikspieren.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:57

Ik vind alleen fitnessen héérlijk := In het begin niet :n Maar nu ik gewoon m'n eigen rondje toestellen heb en gewoon rustig m'n gang kan gaan vind ik het wel heel leuk :j

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:08

@ katia: Ga even kijken naar dat filmpje als ik thuis kom, nu even een te oude pc bij mijn meter ;) .

@ narrator: Teamsport gaat niet lukken vrees ik, geen tijd voor, ik kom 5u thuis van school (als ik bij mijn mama ben) anders 6u (bij papa) dan nog huiswerk, eten dan houd ik niets meer over.

@ wendy: Ik doe wel graag dingen alleen maar in die fitness zijn er alleen maar matcho's zeg maar, :n en van die blonde bimbo's met veeeeel te grote cup's. Dat is niet zo heel leuk om te gaan tussen zitten..

Een vriendin die dit savonds mag va haar ouders zal ik niet snel vinden in mijn woonplaats :D. Meerendeels van mijn vrienden zit een 20 a30 km vederop...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:11

Daar moet je je even overheen zetten :j Ik dacht ook altijd van nou daar kom ik dan met m'n kippetjeskracht en flubberbillen te fitnessen tussen de sterke mannen :+ :)) Ben eerst veel op rustige tijden gegaan tot ik een beetje m'n draai had gevonden :j Maar weetje, zelfs veel van die ogenschijnlijk 'macho-mannen' zijn best heel vriendelijk :j Heb al een aantal keer gehad dat mensen waar ik het totaaaal niet van verwachtte me gedag begonnen te zeggen of als ik ruzie had met een apparaat me uit zichzelf even kwamen helpen :) Het zijn ook maar mensen :Y) :D

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:14

O: special K pure chocolade, halfvolle melk
T: 4 kerstomaatjes
L: 1/2 bufstuk, veel salade en tomaat, 1 aardappel (het smaakte me heelemaal niet :n )
T: ??
A: ??

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:16

wendy: TJah, ik kan het maar eens proberen he.. Ik denk dat ik in de plaatselijke sporthal maar eens aan de slag ga. Eerst nog eens opnieuw alle info zoeken. Ik hou jullie wel op de hoogte :D

Men eten smaakte me helemaal niet! Maar ik heb nog maar net geheten (10min geleden) en heb al weer een hongergevoel, ga dan nog wel iets nemen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:25

Ik denk dat ik vandaag even helemaal niks ga doen :o
Zit echt te rillen en te gapen en al m'n spieren doen pijn enzo :=
Ga lekker een koppie soep maken en dan duik ik met een dekentje op de bank :)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:38

Rrrrrrrrrrrr katje :+

Hou rekening met je operaties é ;). Dokter zegt tegen mij "stop maar wat kilootjes op voorhand, anders ga je er alleen maar te mager uitzien daarna".

Net superlekker gegeten: knolselderfrietjes (uit de oven ingesmeerd met olijfolie), biefstukje en 'fake' peperroomsaus met een salade :D. Maar het was NET ECHT. Wijoew :D

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:44

@ narrator: De arena is idd ook niet zover van hieruit..:n.
Maar daar komt veelal een soort mensen waar ik niet zo van houd..
Teminste dat heb ik gehoord van mensen wie er wel zijn geweest ;)

Ik ben zelf 18, en de mensen waar ik nu vooral mee omga zijn toch allemaal tussen de 20 en 25..
Men ouders vinden het nog een beetje 'vreemd', daarom komen ze ook zaterdag hier, waardoor mijn ouders dus een beetje een beeld krijgen wat van mensen het zijn ;)

@ Wendy: Goed dat je voor jezelf opgekomen bent!! :j.
Vanmiddag maar lekker rustig aan doen! :)

@ katia: Tuurlijk gaan die laatste kilo's er ook 'makkelijk' af :j.

Ik ga zo met mams en onze hond wandelen :).. ff lekker een frisse neus halen ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:46

Had van de week ook alweer m'n dag gepost en me er niet aangehouden, dus werkt niet heel motiverend :o
Maar ga het weer proberen :)

Mijn dag tot nu toe:
O: Special K met vanille yoghurt en plak ontbijtkoek met boter
T: beker halfvolle chocolademelk, boterham met boter en 20+ smeerkaas, volkoren beschuit met honing
L: Kop kippensoep, 2 boterhammen met boter en 20+ smeerkaas
T:
D:
T:

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:01

Je kunt het Wendy :j

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:20

Mijn wedstrijd ging goooeehoeeeed!! 1e proef ging superfijn, alleen rechtergalop finaal de mist in: 180 punten en 2e proef ging helemaal top: 195!!! En 2e prijs. Trots :D :D

Wendy, wat lief van je vader! En wat goed dat je voor jezelf bent opgekomen :j laat jezelf niet gebruiken hoor!

Sok, komt dat kind er al eens uit onderhand? Heb je al namen besloten?

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:21

Netjes Siz!! :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:05

Belsje schreef:
Rrrrrrrrrrrr katje :+

Hou rekening met je operaties é ;). Dokter zegt tegen mij "stop maar wat kilootjes op voorhand, anders ga je er alleen maar te mager uitzien daarna".

Net superlekker gegeten: knolselderfrietjes (uit de oven ingesmeerd met olijfolie), biefstukje en 'fake' peperroomsaus met een salade :D. Maar het was NET ECHT. Wijoew :D

Ja dat is een beetje een probleem zou er graag dun uitzien maar weet eigenlijk niet wanneer ik moet stoppen, en ben bang dat ik te snel stop ik dan spijt ga krijgen maar verder afvallen kan niet

Verder super dikke proficiat sizzy

Net een terassje gedaan en een duif heeft kaka gedaan op mij :(