. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
en zonnebril + petje gekocht. 

Deze winter ook weer de menwedstrijden gegroomd. Tot 2 maanden terug er een marathon op het vaste land was, werd compleet gepasseerd, andere stalgenootje mocht de marathon weer groomen en ze vroeg niet eens of ik kwam kijken
We reden ook vaak samen en samen rondje met de kar enzo. Sinds die tijd ook niet meer samen gereden of niks (gingen normaal minstens 1 keer per week ofzo samen) en osteopaat bij Tryggur geweest, wist ze, en helemaal niet naar gevraagd oid. In de tussentijd nog een indoormarathon op Texel geweest, mocht wéér dat andere stalgenootje groomen, mij niet eens verteld dat ze meedeed.. Maar wist ik wel via andere mensen van de menvereniging
Was ook wel gewoon te kijken met wat andere mensen, dacht nog, ga haar even gedag zeggen en succes wensen.. Ze zei niet eens hoi terug of niks
Mij compleet te negeren.. Kreeg ik vrijdag opeens een smsje, ze heeft vandaag weer dressuur en vaardigheidswedstrijd en had een groom nodig (deze wedstrijden vind het andere stalgenootje niet leuk om te groomen, die wil alleen de marathons) of ik haar wilde helpen.. Teruggestuurd van nee dankje
Zie ik net bij stal dat ze helemaal alleen haar paard had gewassen en aan het inspannen was, HA! Lekker voor d'r! Ze zal vast wel een groom hebben voor op de manege, maar ik hielp altijd óveral mee, en nu moet ze lekker alles alleen doen.. Ben geen sloofje die je kan gebruiken als 't je uitkomt. Vind het heel jammer dat het zo is gegaan, maar wel blij dat ik voor mezelf ben opgekomen en haar niet meer help als het zo moet 
)
Als zij weer leuk en gezellig wil doen en met mij samenrijden enzo zal ZIJ degene moeten zijn die het komt uitpraten

Als ik eenmaal weer op de goeie weg ben hou ik het wel vol
Maar om daar eerst weer te komen is zo moeilijk
En ik heb zooooo'n spierpijn van dat zand scheppen van gister
Ik sport toch vrij veel en ook krachttraining enzo. Van een uur spinnen of kickboxen of wat dan ook nooit echt spierpijn.. maar 't doet nu gewoon écht pijn
ben de hele dag al heel voorzichtig en rustig aan het doen

Je hoeft helemaal niet van je te laten "profiteren" waneer het haar uitkomt.
!!
) voor ik 14 augustus 10 dagen naar Tunesië ga met mijn vriendje. Als het goed gaat rij ik 1 uur in de week (ivm co ouderschap is dat soms moeilijk) maar voor de rest sport ik niet
hebben jullie een idee om te doen onder de week als ik savonds thuis kom van school? Gaan lopen lijkt me wel wat maar dat is ook niet zo super.. Ik dacht aan fitnes, maar alleen vind ik ook maar alleen
.

Zegt ie nou ik zou maar ff meegaan als ik jou was
dus ik achter 'm aan te rijden, kreeg ik een hele tank benzine
Omdat ik zo goed had geholpen met het strandhuisje enzo, wel heel lief
In het begin niet
Maar nu ik gewoon m'n eigen rondje toestellen heb en gewoon rustig m'n gang kan gaan vind ik het wel heel leuk
.
en van die blonde bimbo's met veeeeel te grote cup's. Dat is niet zo heel leuk om te gaan tussen zitten..
. Meerendeels van mijn vrienden zit een 20 a30 km vederop...
Ik dacht ook altijd van nou daar kom ik dan met m'n kippetjeskracht en flubberbillen te fitnessen tussen de sterke mannen
Ben eerst veel op rustige tijden gegaan tot ik een beetje m'n draai had gevonden
Maar weetje, zelfs veel van die ogenschijnlijk 'macho-mannen' zijn best heel vriendelijk
Heb al een aantal keer gehad dat mensen waar ik het totaaaal niet van verwachtte me gedag begonnen te zeggen of als ik ruzie had met een apparaat me uit zichzelf even kwamen helpen
Het zijn ook maar mensen
)

. Dokter zegt tegen mij "stop maar wat kilootjes op voorhand, anders ga je er alleen maar te mager uitzien daarna".
. Maar het was NET ECHT. Wijoew
.

.
.
.. ff lekker een frisse neus halen

laat jezelf niet gebruiken hoor!Belsje schreef:Rrrrrrrrrrrr katje
Hou rekening met je operaties é. Dokter zegt tegen mij "stop maar wat kilootjes op voorhand, anders ga je er alleen maar te mager uitzien daarna".
Net superlekker gegeten: knolselderfrietjes (uit de oven ingesmeerd met olijfolie), biefstukje en 'fake' peperroomsaus met een salade. Maar het was NET ECHT. Wijoew