Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zitten die stoffen niet in de minder vette varianten? 
dan ben ik altijd blij dat Schiedam-Den Haag maar 20 minuten is 
en geloof wel dat het goed cijfer is, ging best goed en (beetje arrogant klinkt het wel) ik zit onder mn niveau in die klas. Zit nog in het beginnersniveau, omdat ik de gevorderdenklas niet echt zag zitten, met als gevolg dus dat ik aantal maanden de beste vd klas ben geweest 
hoe was je hardlopen gegaan gister? (of had je dat al getypt en heb ik dat even gemist?
)
even heel mn hart uitgestort tijdens een rondje lopen door Den Haag en hij gaf me gelukkig helemaal gelijk. Hij vond ook eht plan om dan samen maar beetje meer aan sociaal leven te gaan werken best een goed idee, want zijn sociale leven was ook een beetje non-existing
dus we beginnen zaterdagavond maar meteen met stappen 
nette dagplanning zo.
Kan echt heel erg opluchten.
SAKKIA schreef:Mijn dag van vandaag:
o: bak magere yoghurt met allbran fruit en fibre
t: kiwi
t: eierkoek
l: italiaansebol met schouderham, beetje sla en 48+ kaas + cup a soep kip ( ga lunchen met een collega hier in de kantine, dus geen 30+ helaas)
t: appel
t: misschien nog een eierkoek, maar in de middag heb ik meestal niet veel honger
a: ik denk bami, met boontjes en kipsate
t:glaasje rose
bew: uurtje sportschool
SAKKIA schreef:1775 kcal
totaal vet 42 gr, verzadigd vet 15
hahaha
Zeker niet omdat ik nog moet sporten vanavond.

Erwtensoep is zooo lekker.
Wij hebben ook nog verse in de vriezer staan.. Die zal ik van het weekend eens soldaat maken. Balen van je paard zeg, moet de DA erbij komen?
Ook hier: ik zou proberen op te bouwen naar wat meer kcal, maar dit is al een nette dag.
Ik zou de milkbreaks en sultana’s eruit gooien. Is in principe gewoon wit brood met suiker. Kun je beter een snee volkoren brood met wat erop nemen. Vind je dat ook mager, maar omdat je nog zo weinig beweegt kan ik dat wel begrijpen.
Vind je dag verder netjes.
Ik zal je dagen maar even vergeten. 

en was superlekker! (kon sowieso al niet kiezen uit de voorgerechten,d us nu werd het iets makkelijker
)
Dit is al veel voor me. Vorige week kwam ik namelijk boven de 1200/1300