Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LMR schreef:Wauw wat een drukte
Bedankt voor de tips, ik zal eens voor de kipfilet op brood gaan! Maar klein probleempje ik gruw echt van kaas... alternatieven?
Het is overigens geen pizza geworden vananvond maar varkenshaas met aardappeltjes en groenten en sla! (ik was uit eten) Moet kunnen voor een keertje.
Meer zuivel: ipv kaas melk is ook goed?
Keep the spirit up allemaal, een voor allen allen voor een
Luuz schreef:[/quote]Ukje: Neem voor je chocola eens een glas light chocomel, vast beter dan hagelslag
sokje87 schreef:LittleAnn schreef:Sok ik vind je dagschema briljant!! Helemaal goed...kan ik een voorbeeld aan nemen!! Sterker nog ik ga er echt weer mee beginnen.... Ik ga praten met vriendje, hij moet echt zelf een auto gaan kopen zodat ik tussen de middag thuis een lunch kan maken...Scheelt een hoop geld en vet
Ik vind dat ook echt het beste, zelf thuis lekker m'n lunch maken. Hier in de kantine is het allemaal niet lekker, niet gezond en duur. Lekker thuis snacken.![]()
Hoe bevalt 't nou daar LA? Geen last meer van duizelingen enzo?
LittleAnn schreef:Mystica heb net je verhaal gelezen joh! Balen!!! Heb je inmiddels al contact opgenomen en hoe is het gegaan?
Luuz schreef:LMR schreef:LMR: Neem voor je chocola eens een glas light chocomel, vast beter dan hagelslagWauw wat een drukte
Bedankt voor de tips, ik zal eens voor de kipfilet op brood gaan! Maar klein probleempje ik gruw echt van kaas... alternatieven?
Het is overigens geen pizza geworden vananvond maar varkenshaas met aardappeltjes en groenten en sla! (ik was uit eten) Moet kunnen voor een keertje.
Meer zuivel: ipv kaas melk is ook goed?
Keep the spirit up allemaal, een voor allen allen voor een
Phant0m schreef:o: Magere yoghurt: zo'n 250 ml. Eventueel met muesli, of roggebrood, meergranen/bruin brood (misschien geroosterd)
t: Liever brood tussendoor als liga, zitten vrij veel suikers in.
l: Lunch was ok
t: appel en mandarijn
t: Ik zou hier nog een extra tussendoortje pakken
d: aard. erwtjes, varkensfilet
t: 1 snack a jack
LittleAnn schreef:CC dat is een nette dag hoor! Hoe voel je je hier nou bij? Een handje noten of een gekookt eitje zou in jouw geval als tussendoortje niet misstaan trouwens
Myra schreef:O: 300ml. kippensoep, 200ml. halfvolle melk + 20g. Kellog's Plus
25 min fietsen
T: appel
L: 2 vboterham + kipfilet
T: appel
25 min fietsen
T: 1 kop tomatensoep
T: 160ml. magere melk
A: gek.aardappelen, kip stukjes, rodekool
T: peer
Mystica schreef:Tegen de tijd dat ik mijn moeder eindelijk te pakken kreeg, was ik al zo over de zeik dat zij maar gebeld heeft. Het enige antwoord dat ze kreeg was "Tja, het leven is hard mevrouw" Toen heeft ze de hoorn er op gegooid. Morgen gaan we er heen, en ik ben nu het wetboek aan het uitspitten. Heb gekeken wat mijn mogelijkheden tot een hypotheek zijn, omdat dit huis destijds te koop was, en een mail gestuurd naar de woonbond.
Ook een banketstaaf verhaal van jou trouwens!
Nog meer mensen in dit topic met woonproblemen?![]()
Heb nog niets weer gegeten trouwens, het is een beetje druk hier, met ook nog mijn moeder die gelijk van haar werk is weggegaan.