Phant0m schreef:heb mn kcal uitgerekend voor vandaag en kom op 1410 uit.
hoeveel kcal eten jullie gemiddeld ?
Gemiddeld net zoiets als dit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phant0m schreef:heb mn kcal uitgerekend voor vandaag en kom op 1410 uit.
hoeveel kcal eten jullie gemiddeld ?
Nuage schreef:Ik heb een hele slechte dag vandaag. Begin steeds meer te denken dat dit dieet niet vol te houden is. Komt ook door jullie verhalen hoor. Ik heb gisteravond nog een extra grapefruit gegeten en ik weeg mijn komkommer niet meer zo spastisch af. 30 gram teveel aan komkommer zal me toch niet tegenhouden om af te vallen neem ik aan...
Maar ik heb honger en ben niet te genieten. Net de stad in geweest en dat was een marteling. Overal eten en ik met een hongerig en hol gevoel. Zit er ff doorheen maar moet toch echt nog 3 uur wachten voor ik weer kan avondeten. Zal wel vis worden met groente.
Liedje schreef:Komkommer versnelt toch gewoon je spijsvertering? Ik las laatste dat het juist goed was! Kan het wel even opzoeken als je dat wilt?
ladyjoy schreef:En waarom zou je je komkommer afwegen? Al eet je een hele! 5 kcal meer haha, groente kan je echt voluit eten, behalve spinazie a la creme misschien (maar daar eet ik meestal zo'n 400 gram van als ik pasta met spinazie eet).
ladyjoy schreef:Apart.. Hoe kwam je erbij om dat dieet te kiezen?
Ik vind 400 kcal om 15 uur echt achtelijk weinig
Sizzy schreef:Wat poedersuiker LAheb je geen familie/vrienden die je spullen voor je kunnen opslaan?
Myra schreef:O: 300ml. kippensoep, 200ml. halfvolle melk + 20g. Kellog's Plus
25 min fietsen
T: appel
L: 2 vboterham + kipfilet
T: appel
25 min fietsen
T: 1 kop tomatensoep
A: onbekend