Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Hmm klinkt opzich best goed voor de zaterdag avond dan
Hoewel, als ik eenmaal weet dat het niet zo slecht is, zie ik dat als een excuus om er een heleboel van te eten..
Sizzy schreef:Heb net m'n beoordeling vanuit bedrijf gekregen, nog geen cijfer (dat komt donderdag pas), maar zo'n invulformulier vanuit Inholland5x zeer goed en 7x goed
![]()
Katinkatjuh schreef:Mag 'k erbij?
Spetterlover schreef:Hmm klinkt opzich best goed voor de zaterdag avond dan
Hoewel, als ik eenmaal weet dat het niet zo slecht is, zie ik dat als een excuus om er een heleboel van te eten..
Katinkatjuh schreef:Heb vooral het probleem dat ik moeite heb met genoeg water drinken (1,5liter per dag). In de zomer gaat dat gelukkig beter, fruit eten doe ik soms ook niet genoeg, dus aan die 2 punten ga ik in ieder geval werken, en dan bij gezonde tussendoortjes enz. houden. Verder ontbijt ik met Cruesli, eet ik tussen de middag nu 3 boterhammetjes, tussendoortjes peperkoek of fruit, soms een evergreen. En avondeten gewoon groenten, aardappels (soms ook rijst of iets anders) en vlees, maar lust weinig vlees, dus is ook neit altijd makkelijk, drink sochtends en smiddags bij het eten optimel.
Edit: Denk dat ik ook gewoon zware botten heb
Loveable schreef:Mm ik heb vandaag wel een redelijk dagje:
o: bb met kaas
t: appel
l: pakje crackers + wat kaas
t: 2 zoute dropjes
a: INDIAS!Heerlijk!
Beweging, is echt heel weinigHalf uurtje met de hond wandelen en 2 uurtjes shoppen.
LittleAnn schreef:planning:
o: magere aardbeienkwark met allbran en light yakultje
t: nectarine en twee volkoren crackers
l: twee vb met light jam (vroeg)
t: 5 kleine eierkoeken![]()
a: een kleine salade van komkommer, tomaten en gegrilde kip
houvanponies schreef:Ik wil oowk meedoen ik voel me wcht niet lekker in mijn lichaam.![]()
En als we iets in hiius hebben dan eet ik er ook gelijk van (kan heel moeilijk nee zeggen)![]()
En ik zeg nu alvast dat ik elke ochtend dingen eet voor een betere stofwisseling (ging bij mij langzaam) Hoe heete dat alweer uh... o ja Activia
Ik hoop dat ik hier de steun vindt die ik nodig heb (kan ik thuis niet vinden want er wordt de heletijd door mijn familie tegen mij gezegt: Wat ben je weer dik! Wanneer ga je eens afvallen?......)
Ik drink heel veel water (echt wel 1,5 liter) en doe aan Sonja
Huidige gewicht: (ongeveer) 63 kilo
Streef gewicht (ongeveer) 55 kilo overdreven maar dat is wel fijn
Lengte (ongeveer) 1. 70
Loveable schreef:Mm ik heb vandaag wel een redelijk dagje:
o: bb met kaas
t: appel
l: pakje crackers + wat kaas
t: 2 zoute dropjes
a: INDIAS!Heerlijk!
Beweging, is echt heel weinigHalf uurtje met de hond wandelen en 2 uurtjes shoppen.