Ik draaf een beetje door geloof ik, kan er niks aan doen, zit heel hard te blokken op een tentamen waar al deze stof in verwerkt zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patos schreef:Dat eiwitten langzamer verteren lijkt mij niet waar, vetten leveren juist meer 'problemen' op in het gastro-intestinale traject.
Ik draaf een beetje door geloof ik, kan er niks aan doen, zit heel hard te blokken op een tentamen waar al deze stof in verwerkt zit
Sizzy schreef:patos schreef:Dat eiwitten langzamer verteren lijkt mij niet waar, vetten leveren juist meer 'problemen' op in het gastro-intestinale traject.
Er was onderzoek naar uitgevoerd.
Twee groepen mensen die spaghetti aten, een groep met meer vetten extra toegevoegd.
De mensen met de extra vetten hadden sneller weer honger en aten meer.
Perla schreef:Ik ben in 2,5 week 2/3 kilo kwijt![]()
gelijk 2 broeken een maatje kleiner gekocht
patos schreef:Ik eet nu al een hele tijd een handje suikervrije muesli met een hele plens magere yoghurt en evt. een banaan of een appel er doorheen. In het begin is het echt afzien, dan snak je naar een beetje suiker door de yoghurt. Nu ik eraan gewend ben heb ik veel minder snel trek dan wanneer ik een gewone boterham heb gegeten, ook ben je de verleiding kwijt van lekkere broodbelegjes als chocopasta enzo.
patos schreef:Naar school neem ik meestal veel fruit mee, of rauwkost zoals komkommer, wortelen of tomaat. Zo'n naturel sultana of evergreen is ook erg gezond en vult goed.