Supervixen schreef:Leffroi schreef:Groentjes... Jij bent af Suzanne![]()
Het zijn gewoon groenten
Gelukkig dat jij het al zegt! Net zo erg als pulled veggie.
Pulled Veggie is gewoon een product naam?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ach kom op, het is toch raar. Gaat nergens meer over. Zet er de term pulled voor en het verkoopt.
Laatst een hele aflevering van voedingsdienst van waarde gezien over de term 'pulled'. Overgewaaid vanuit Amerika waar ze alleen pulled pork kennen en ze je uitlachen als je over pulled chicken/beef of iets anders met pulled ervoor begint.
Maar goed, we gaan off topic. Mijn frustratie over termen als 'groentjes' en 'pulled' overal voor pleurenis eindeloos
. First world problems ik weet het.
Debbie schreef:@Drunksheep, ik zie dat jij veel vegetarische kipburgers, shoarma, kipstukjes, etc. eet. Smaakt dat echt goed? (Geen idee of je eerder wel gewoon vlees hebt gegeten en of je het dus kunt vergelijken met normale shoarma/ kip, etc.)
Een 10 jaar terug heb ik ook een tijd vegetarisch gegeten en ik herinner me vooral de vegetarische kroketten van de Jumbo die écht niet te vreten waren![]()
Ik sta nu wel eens te kijken bij de kipstukjes van de vegetarische slager, lijkt me ideaal voor in een wrap bijvoorbeeld, maar goedkoop is het niet, dus vind het zonde om het te kopen en dan eventueel mijn hele maaltijd in de kliko te knikkeren(Ben niet zo'n makkelijke eter).