Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jespri schreef:Vandaag:
O: 2 sneetjes vk, 1 met vruchenhagel, 1 met jam light.
D: 50ml Cranberriesap, 250ml Yoghurtdrank, 500ml Water.
B: 15 min. Cross Trainer. 7,5min. Arm oefeningen.
T: Appel
L: 2vk, 1 met Boterhamworst,1 met runderrookvlees licht gezouten.1 met paardenrookvlees
D:250ml Jus d' Orange250ml Halfvolle melk.
T: Banaan
B: Mesten/voeren/binnenhalen paarden.
A:140gr. Rodekool, Aardappelpuree, Appelmoes,Schnitzel, Jus van juspoeder. Spruitjes en aardappelen.
D: 250ml Thee met honing, 250ml water.
T: 150gr. Magere kwark met vruchten.
Kcal: 1579
Vet: 24,9
V. Vet: 10
Khd: 236,1
Eiwit: 86,3
Vezels: 27,8
Gelukkig heb ik nog iets ruimte voor evt. een toastje. Maar wil het een beetje beperken omdat ik afgelopen 2 dagen zo vreselijk veel gegeten heb.
Sporten zit er écht niet in. Ik heb wel meer bewogen dan gepland, dus zonder de shake komt het nog uit qua kcal.
Espoir_ schreef:O: ciabatta met pure hagelslag en een beetje magere yoghurt met ananas en cacao nibs
T: appel
L: rauwkost salade met rucola, gerookte kip en druiven en misschien een koolhydraatarme boterham met philadeplhia en kip
T: proteïne reep
A: een quarterpounder en 1 grote friet + mac flurry chocolat chip cookie![]()
T: 2 rijstwafels met nutella
D: thee en 1 cappuccino
B: 1 paard rijden
dikke pannenkoek van ei, banaan, havervlokken, chiazaad, kokosrasp, kaneel en een scheutje amandelmelk
Misschien morgen wat meer eiwitten proberen eten? Soms heb je gewoon even meer kcal nodig.
Had in m'n kamer helemaal niks meer, omdat ik een week thuis was geweest i.v.m de vakantie dus heel snel langs de supermarkt dichtbij school geraced om een pakje roggebrood te halen.
), pruim
helaas niet eindeloos bergruimte voor meer groentesoorten, dus dan maar zo.