Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EedihcrO schreef:Heel gaaf zeg. Super mooi gemaakt. Daar zal een kind heel blij mee zijn geweest.
Enkele maanden terug heb ik hier in het topic wat tips gevraagd voor een bruidtaart. Het paar was gelukkig op de hoogte dat ik het enkel voor de hobby doe en het is dus niet zo'n strakke taart als ik hier soms voorbij zie komen. Maar al met al ben ik toch wel tevreden en het bruidspaar was er waanzinnig blij mee
[ [url=m/IP237y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rvdf8Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:Die is goed gelukt hoor! En op dat blok staat hij nog mooier. Wat had je voor vullingen erin zitten?
Ik ben vandaag begonnen aan de boerenkooltaart. Vanmiddag op m'n gemakje staan bakken. De taart is bekleed en morgen gaat de boerenkool er. De rookworst is afgesmeerd en kan bekleed worden. Daarnaast moet ik alleen nog de theedoek maken maar dat is gewoon lekker verstand op nul en hokjes verven.
Ik heb even getwijfeld over het onderbord, maar ik ga hem toch maar zo laten.
[ [url=m/Wgigxi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Duhelo schreef:Leuk gedaan! MAar is dit nou een zoete taart of een hartige taart?
Duhelo schreef:Goh, dat klinkt lekker (behalve de ganache van pure chocolade dan, ik lust liever melkchocolade).
Ik vermoed dat de eerste hap wel apart is,boerenkool met worst zién en taart smáken.
En als je hier een stukje van op hebt je de rest van de dag niet meer hoeft te eten, de calorietjes zijn er dan wel