Madeira_ schreef:Armaris, nee ik snap dat je het niet doet. Zou ik ook niet doen. Heet dat hemofilie als je angst hebt voor operaties? Wist ik niet.. maar moet zeggen dat ik vorige keer met mijn maagband operatie beetje naar wakker werd (hyperventilatie, pijn, wilde niet goed bijkomen enzo) dat ik wel wat bang in deze operatie ging (terwijl het helemaal niet nodig was, had amper pijn).
Hemofilie is een bloedstollingsziekte 
Op mijn 14e ben ik ook nog eens geopereerd en toen kreeg ik neusbloedingen wat abnormaal in mijn geval was en toen waren ze al ongerust dat het niet stopte. Uiteindelijk is het gestopt.
Als ik bloed laat nemen laat ik dat door mijn HA doen, hij moet eerst een pleister kleven en dan nog eens met een watje harde tape rondom mijn arm gaan om het te doen stoppen 
Ik heb het 1x door een gyneacoloog laten doen en hierna liep het bloed van mijn armen.
Bij mijn 1e CT scan stonden er na een halfuur 3artsen bij me omdat ik nog niet gestopt was met bloeden na het infuus.
Mijn tante is ooit geopereerd aan kanker maar daarna zijn er terug bloedingen ontstaan, 2x hebben ze haar terug onder narcose gebracht, een 3e x zou fataal geweest zijn
Maar nu weet ik wel dat het erfelijk is.
Ze vinden trouwens niets in ons bloed.