[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:51

ukkie, Het is erg maar dit soort dingen kan je vervangen een huisdier of familie die overlijdt is erger. En je laptop begeeft het op het verkeerde moment dat is ook balen maar ja je kan er niet aan doen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:55

@Ukkiee: ow dat is ook banketstaaf! Verdrietig Sjonge, ik hoop dat er nog wat te redden valt joh!

Chubby: dankjewel! Je laat me blozen gewoon Bloos
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 08-05-08 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:56

@ ukje; Ja, dat weet ik wel, maar hoe zou jij je voelen als je (meer dan) 900 euro's en heuuuul veel tijd in iets stopt, wat je vervolgens kwijt ben?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:59

@Ukiee: ik denk niet dat Ukje het zo bedoelt tegen je Lachen
Ze begrijpt je vast wel, en zij heeft volgens mij ook een keertje bestanden kwijt geraakt dus weet hoe je je voelt!

Tellie

Maar, als je dat op school verteld, kunnen ze daar geen rekening mee houden dan? Het is niet jou schuld geweest natuurlijk.

Even langs de computerwinkel langsgaan is natuurlijk ook een optie. Ja

ukje

Ja ik snap wel dat je baalt. En alles zou ik ook doen.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:00

Jeetje, dat is naar... ik heb het ook 2 keer op het verkeerde moment gehad Ach gut

een beetje PC-expert kan van de harde schijf nog wat af halen met een soort recoverprogrammaatje...
Bij mij heeft het 1 keer gewerkt, andere keer had ik er teveel mee gedaan (aan-uit-aan-uit gezet) Ik hoop dat je er nog wat mee kan, vreselijk naar zoiets, ik weet hoe het is, en het is kl0te Nagelbijten / Gniffelen

Ach gut aux

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:00

Mocca schreef:
Jaa, lekkere stevige bolle grote poownies. Lovers

Haha!

Hoe gaat het eigenlijk met Amo en aanhang? Al een verzorgster gevonden?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:06

Tellie schreef:
Maar, als je dat op school verteld, kunnen ze daar geen rekening mee houden dan? Het is niet jou schuld geweest natuurlijk.

Nee, school houdt daar geen rekening mee. Anders kan iedereen met het smoesje komen dat de computer was gecrashed of de printer het niet goed deed. Daar zijn ze heel consequent in en dat snap ik ook wel. Je levert het in op de inleverdatum en anders gaat er een punt af. Mocht je ziek zijn op de inleverdag dan is het een ander verhaal, tenzij je in een koppel werkt, dan had de ander het moeten inleveren. CKV-dossier hadden we overigens al rond maart moeten inleveren, maar we hadden geen les meer van die vrouw en zij had nooit een datum genoemd wanneer we het moesten inleveren. Overigens heeft ze die datum vervolgens ergens in de aula gegeven toen er een heleboel niet waren, dus heel veel mensen wisten het alsnog niet, maar goed, dat ding moet dus dinsdag of woensdag worden ingeleverd. PWS zelf hoef ik gelukkig niet in te leveren, maar ik had al aan de inleiding, indeling en planning gewerkt en allerlei informatie opgezocht en dat moest ik wel volgende week laten zien ofzo, maar ik denk dat mijn begeleider er wel begrip voor heeft als ik vertel wat er is gebeurd.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:09

ik heb dat ook ooit eens gehad, maar dankzij wat ondersteuning van mijn vader kreeg ik toch nog wat voor elkaar op school. Ik hoop dat ze je er nog wat af kunnen halen.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:13

Chubby schreef:
Mocca schreef:
Is al de derde keer dit jaar dat hij sterft.

Dat vinnik toch knap Haha!

Knappe meneertjes van de kompjoeterwinkel hebben 'm weer tot leven gewekt. Ja

Tellie schreef:
Hoe gaat het eigenlijk met Amo en aanhang? Al een verzorgster gevonden?

Alles gaat goed. Ja
Tenminste, voor mijn vakantie nog wel. Tong uitsteken
Amo is mager en te dun, maar ik hoop dat hij nu weer een beetje bijgetrokken is. Dan kunnen we conditie gaan kweken voor de vakantie. Haha!
Verzorgster gevonden ja!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:14

Oww Mocca ik ben nog steeds zoooo verliefd op Amoo Haha!

Jammer dat je een verzorgster hebt gevonden anders kwam ik wel Tong uitsteken nee je woont ergens wat ik niet eens ken.. maar toch. Lachen
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 08-05-08 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:16

Nee tis Amo. Lovers
Hij is gewoon een lekker ding. Sigaar

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:18

Ik zag het in je profiel, dus gauw aangepast Tong uitsteken

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:20

Mocca schreef:
Alles gaat goed. Ja
Amo is mager en te dun, maar ik hoop dat hij nu weer een beetje bijgetrokken is. Dan kunnen we conditie gaan kweken voor de vakantie. Haha!
Verzorgster gevonden ja!

Te mager? Hoe dat zo? Is toch niet ziek geweest he? Bloos!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:22

MaiMai schreef:
ik heb dat ook ooit eens gehad, maar dankzij wat ondersteuning van mijn vader kreeg ik toch nog wat voor elkaar op school. Ik hoop dat ze je er nog wat af kunnen halen.

Dat hoop ik ook.

Verder is het wel een goede reden om te sparen, daar was ik vorige maand mee begonnen, maar heb nu nog lang niet genoeg voor een computer. Maar als ik 3 maandjes de tijden werk die ik nu werk (dus niet meer of minder) dan kan ik een computer zonder beeldscherm (haha, heb ik alleen dus niks aan Tong uitsteken) kopen. Is voor mij dus wel een motivatie om al mijn loon op mijn spaarrekening te zetten!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:31

Tellie schreef:
Mocca schreef:
Alles gaat goed. Ja
Verzorgster gevonden ja!

Te mager? Hoe dat zo? Is toch niet ziek geweest he? Bloos!

Naar mijn idee niet.
Hij at goed, verhaarde goed, glansde mooi, maar werd gewoon vreselijk mager, hoe veel ik hem ook voerde. Elke dag biks, brood, wortels, appels, vitaminekoek, hooi en paar uur weidegang. Maar toch zo mager dat het zadel veel te breed is geworden. Nors opkijken
Maar goed, hij heeft nu als het goed is 2 weken lang zo veel mogelijk op de wei gestaan, en er is niks met hem gedaan, dus morgen ga ik kijken of hij weer wat dikker is geworden. Hij was altijd zo lekker rond. Ach gut

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:32

Inderdaad, lekkere dikbil was 't altijd. Hopen dat hij een beetje is bijgetrokken dan. Nagelbijten / Gniffelen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:47

Hallooo meiden! Gezellig is het hier zeg! Haha! Ik had een vriendinnetje op visite die net een maand terug is van een half jaar door Nieuw Zeeland reizen, dus we moesten nodig bijkletsen. Ja Maar niet te vet gegeten, ook geen toetjes, dus weer helemaal prima!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:51

Pff.. ik heb morgen een dikke vette balansdag nodig.. Maar eerst 's ochtends naar de huisarts want ik heb al 3 dagen pijn op/in mijn borst en vanavond wordt 't steeds erger.

Mocca; welkom terug meid Knipoog

Sterkte Ukkie!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:55

Marjo_x schreef:
@ Benangelique : Ten eerste, Voetbal jij met je konijn? Heb je er foto's van Schijnheilig =
En vind die meiden wel errug asociaal.. En wat heeft je navelpiercing er nou weer mee te maken Verward

hahah, nee hoor! schop mijn konijnen niet als een balletje door de tuin. nijnen hadden een balletje gevuld met granen gekregen en als ze daar tegenaan duwen valt er wat lekkers uit. helemaal blij worden ze daar van.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:56

Mocca schreef:
Naar mijn idee niet.
Hij at goed, verhaarde goed, glansde mooi, maar werd gewoon vreselijk mager, hoe veel ik hem ook voerde. Elke dag biks, brood, wortels, appels, vitaminekoek, hooi en paar uur weidegang. Maar toch zo mager dat het zadel veel te breed is geworden. Nors opkijken
Maar goed, hij heeft nu als het goed is 2 weken lang zo veel mogelijk op de wei gestaan, en er is niks met hem gedaan, dus morgen ga ik kijken of hij weer wat dikker is geworden. Hij was altijd zo lekker rond. Ach gut

Paar tips: stoppen met die wortelen (deed de mijne ook geen goed) en laat ff checken op bloedworm Knipoog

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:57

benangelique schreef:
Marjo_x schreef:
@ Benangelique : Ten eerste, Voetbal jij met je konijn? Heb je er foto's van Schijnheilig =
En vind die meiden wel errug asociaal.. En wat heeft je navelpiercing er nou weer mee te maken Verward

hahah, nee hoor! schop mijn konijnen niet als een balletje door de tuin. nijnen hadden een balletje gevuld met granen gekregen en als ze daar tegenaan duwen valt er wat lekkers uit. helemaal blij worden ze daar van.

ROFL
Zo bedoelde ik het niet Huilen van het lachen Staat er wel heel raar indd maar ik bedoelde gewoon dat je konijnen voetballen Tong uitsteken
Sorry!
En of je daar foto's van hebt.. dat je nijn met zo'n balletje speelt..

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:59

Ukkiee schreef:
@ ukje; Ja, dat weet ik wel, maar hoe zou jij je voelen als je (meer dan) 900 euro's en heuuuul veel tijd in iets stopt, wat je vervolgens kwijt ben?

Dat is echt ballen zeg Ukkiee! Boos!
Maar tja, dat is vaak met Windows zo, die crashen gewoon echt veel vaker (al helemaal Vista, dat is echt een rampentoestand).
Misschien een idee om een Mac te kopen? Knipoog
De MacBook (laptop foto) is nu € 999,-
Ik krijg mijn Macbook als ik slaag. Party!!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 23:01

Hey Mocca, welkom terug!

Amo is zo'n geil beestje. Lovers