Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Jaa, lekkere stevige bolle grote poownies.
Tellie schreef:Maar, als je dat op school verteld, kunnen ze daar geen rekening mee houden dan? Het is niet jou schuld geweest natuurlijk.
Chubby schreef:Mocca schreef:Is al de derde keer dit jaar dat hij sterft.
Dat vinnik toch knap
Tellie schreef:Hoe gaat het eigenlijk met Amo en aanhang? Al een verzorgster gevonden?
Mocca schreef:Alles gaat goed.
Tenminste, voor mijn vakantie nog wel.
Amo is mager en te dun, maar ik hoop dat hij nu weer een beetje bijgetrokken is. Dan kunnen we conditie gaan kweken voor de vakantie.
Verzorgster gevonden ja!
MaiMai schreef:ik heb dat ook ooit eens gehad, maar dankzij wat ondersteuning van mijn vader kreeg ik toch nog wat voor elkaar op school. Ik hoop dat ze je er nog wat af kunnen halen.
Tellie schreef:Mocca schreef:Alles gaat goed.
Tenminste, voor mijn vakantie nog wel.
Amo is mager en te dun, maar ik hoop dat hij nu weer een beetje bijgetrokken is. Dan kunnen we conditie gaan kweken voor de vakantie.
Verzorgster gevonden ja!
Te mager? Hoe dat zo? Is toch niet ziek geweest he?
Marjo_x schreef:@ Benangelique : Ten eerste, Voetbal jij met je konijn? Heb je er foto's van=
En vind die meiden wel errug asociaal.. En wat heeft je navelpiercing er nou weer mee te maken
Mocca schreef:Naar mijn idee niet.
Hij at goed, verhaarde goed, glansde mooi, maar werd gewoon vreselijk mager, hoe veel ik hem ook voerde. Elke dag biks, brood, wortels, appels, vitaminekoek, hooi en paar uur weidegang. Maar toch zo mager dat het zadel veel te breed is geworden.
Maar goed, hij heeft nu als het goed is 2 weken lang zo veel mogelijk op de wei gestaan, en er is niks met hem gedaan, dus morgen ga ik kijken of hij weer wat dikker is geworden. Hij was altijd zo lekker rond.
benangelique schreef:Marjo_x schreef:@ Benangelique : Ten eerste, Voetbal jij met je konijn? Heb je er foto's van=
En vind die meiden wel errug asociaal.. En wat heeft je navelpiercing er nou weer mee te maken
hahah, nee hoor! schop mijn konijnen niet als een balletje door de tuin. nijnen hadden een balletje gevuld met granen gekregen en als ze daar tegenaan duwen valt er wat lekkers uit. helemaal blij worden ze daar van.
Ukkiee schreef:@ ukje; Ja, dat weet ik wel, maar hoe zou jij je voelen als je (meer dan) 900 euro's en heuuuul veel tijd in iets stopt, wat je vervolgens kwijt ben?