Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Manon88 schreef:Hoeveel wil iedereen in dit topic eigenlijk ongeveer afvallen en is dat wegens overgewicht of omdat je je beter denkt te voelen als je wat slanker bent?
Manon88 schreef:Hoeveel wil iedereen in dit topic eigenlijk ongeveer afvallen en is dat wegens overgewicht of omdat je je beter denkt te voelen als je wat slanker bent?
Manon88 schreef:Dat heb ik dus ook. Wil ongeveer 7 kilo kwijt omdat ik dan beter in mijn vel zit en dergelijke.
ladyjoy schreef:Planning:
O: 2 br boterhammen; 1x halve plak 30+ kaas, 1x vruchtenhagel, glas bosvruchten soja
T: pakje droge crackers
L: 3 br boterhammen; kipfilet
T: 3 mini koekjes, appel
T: 2 geperste sinaasappels gemixt met 1 banaan
A: nasi (zvrijst, groenten & kipfilet) met zoetzuur & kroepoek
T: 2 biscuitjes
Beweging: 7 uur werken, 20 min lopen, even naar de Livera/Hunkemoller
LittleAnn schreef:Ik ben van de 80 kilo gekomen, weeg nu om en nabij 60 bij 1.63. Voel me hier heel goed bij, magerder hoef ik niet te worden. Bij mij gaat het om stabiliseren op dit moment, en strakker worden door veel te sporten.
Phant0m schreef:@ ladyjoy ben je met die hoeveelheid kcal ook afgevallen ?
@ sokje87: oe een nieuwspringzadel wat voor een heb je ? springles is zeker intensief, ik heb gister weer fanatiek gesprongen
Phant0m schreef:@ ladyjoy ben je met die hoeveelheid kcal ook afgevallen ?
LittleAnn schreef:Sok ik vind je dagschema briljant!! Helemaal goed...kan ik een voorbeeld aan nemen!! Sterker nog ik ga er echt weer mee beginnen.... Ik ga praten met vriendje, hij moet echt zelf een auto gaan kopen zodat ik tussen de middag thuis een lunch kan maken...Scheelt een hoop geld en vet