Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chubby schreef:Myra, pak gewoon 2 koekjes, geniet er dubbel van en dan klaar
Annepoes schreef:oeeh goed tropic! het maakt mij niet zoveel uit hoeveel ik weeg.. het gaat meer om mijn figuurr!
Chubby schreef:Overigens: 2 ons groenten en 2 stuks fruit.. Een potje groenten is vaak zo'n 2 ons, wie eet er per persoon zo'n potje leeg? Wij doen altijd samen met zo'n potje..
Chubby schreef:Overigens: 2 ons groenten en 2 stuks fruit.. Een potje groenten is vaak zo'n 2 ons, wie eet er per persoon zo'n potje leeg? Wij doen altijd samen met zo'n potje..
MaiMai schreef:I@Aniek: zo herkenbaar!! Ik heb wel eens de heflt weggegooid/gegeven omdat ik bang was dat ik niet zou kunnen stoppen...
MaiMai schreef:Alweer over ijslanders, zucht..Ik kreeg net d evraag opf mijn paard een ijslander was, want hij was zo onrustig, en het meisje had alleen nog maar rustige ijslanders gezien. Haukon was dan ook wel wat voorwaarts vandaag, is ie anders nooit :
![]()
@myra: Odinn is een mooie en lieve hengst! Hij mag mij alleen niet altijd zo, is al een keer het gevecht met me aangegaan om zijn merries te beschermen
ladyjoy schreef:MaiMai schreef:I@Aniek: zo herkenbaar!! Ik heb wel eens de heflt weggegooid/gegeven omdat ik bang was dat ik niet zou kunnen stoppen...
Hhmmm.. dan zou ik ze dus gewoon weer uit de vuilnisbak vissen
ladyjoy schreef:MaiMai schreef:I@Aniek: zo herkenbaar!! Ik heb wel eens de heflt weggegooid/gegeven omdat ik bang was dat ik niet zou kunnen stoppen...
Hhmmm.. dan zou ik ze dus gewoon weer uit de vuilnisbak vissen
Tellie schreef:Flevogirly schreef:Trouwens over die ijslanders: ik vind de ouderwetse typ leuker/mooier. Maar dat heb ik ook met haflingers, fjorden, enz..
Klopt, met tinkers vind ik het helemaal. Die luxere zijn mij te luxe.
Mocca schreef:Is al de derde keer dit jaar dat hij sterft.