[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuSem

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:41

de crosstrainer had op de pedalen van die bobbels, voor de grip denk ik... ik voelde ze dwars door m'n zool heen... ik zag op de site van perry ook all-training schoenen, maar daar leek de zool me ook erg dun...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:41

Oh ik heb altijd met hardloopschoenen aan in de sportschool, wel mijn oude want mijn nieuwe gebruik ik voor buiten :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:45

ik heb gewoon een paar gympen gehaald bij de scapino en dat gaat prima eigenlijk :+

Ja Angelique, voel me daar idd wel stoer bij :D vooral omdat ons event toen echt een huge succes was :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:01

:wave:
Net 3 uurtjes gewerkt en vanmiddag nog 3 uurtjes.. Nu al geen zin meer := heb toch wel spierpijn van gister :))
Vanmorgen beetje opstartproblemen :=

Mijn dag:
O: 1 volkoren boterham met boter en kipfilet
L: 1 volkoren boterham met boter en leverworst, 1 volkoren beschuit met boter en jong belegen kaas (48+ staat op 't pakje geloof ik, dat mag toch?) en 2 glazen dubbel fris light.
(en ik neem zo voor ik ga werken nog even wat, had nu al honger :o )

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:06

ik vind zowel je ontbijt en lunch erg weinig... en geen tussendoortje! 48+ is zo ongeveer de vetste kaas die er is... neem liever 20+ of 30+...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:08

Ik kon m'n bed niet uit komen dus had ff 1 boterham genomen snel voor ik ging werken :) Moest van half 9 tot half 12 werken en heb kwart voor 12 m'n lunch gegeten en zometeen voor ik weg ga, om half 1 ofzo neem ik nog even wat :j Dan moet ik weer even 3 uurtjes werken dus geen tijd voor tussendoortjes, maar daarna neem ik weer wat hoor :j :)
En oiiii dan moet ik toch even andere kaas gaan halen vanmiddag :=

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:22

beter idd iets van Milnerkaas nemen Wendy, das 30+ :)

Zo had weer mazzel, docente Spaans liep net langs, dus maar even gevraagd waar de presentatie eigenlijk is,d at zou ze nog laten weten maar was ze vergeten :+ scheelt me weer een tripje naar de 5e verdieping :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:24

Ik zal eens kijken :j Had zo'n trek in een beschuit met kaas :)) En dit was het enige wat er was.. Mja, van die voorgesneden plakken een halve dat kan wel een keer toch? :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:25

Ik zit tot nu toe trouwens op 512 calorien.. En neem zo nog even een boterham met leverworst denk ik voordat ik ga werken :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:27

haha ja van een half plakje kaas kom je geen kilo's aan hoor :+

ik ga maar even klasgenootje opzoeken, die is als het goed is nu klaar met dr tentamen en dan kunnen we nog even de presentatie doorkijken :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:27

Succes! :) :wave:

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:31

't is trouwens wel een stuk duurder 20+ of 30+ kaas... wij nemen daarom meestal ook gewoon 48+, maar ik eet het toch zelden!!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:33

Wat is precies het verschil dan? :o
Ik hou eigenlijk alleen van jong belegen kaas.. Hele jonge kaas of oude kaas lust ik niet echt :n
En ik eet idd ook niet zo vaak kaas :n M'n moeder wel :j Dus dan is deze er toch en dan een half plakje op een beschuit moet wel kunnen toch af en toe? :P Zit evengoed toch nog vrij laag in de calorien :j Neem vanmiddag lekker nog wat :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:38

Woensdag weegdag!! :)

Begingewicht: 85.3 kg.
Vanochtend 84.4kg
-900 gram!! En dat alleen door niet meer tussendoor te snoepen!! *\o/*

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:48

Goedemiddag, had eigenlijk vanmiddag gewoon naar school gemoeten maar moet een echo maken :\ Vanmorgen ook al in het ziekenhuis geweest, en vermoedelijk moet dan toch me galblaas eruit is de enige manier om de pijn te bestrijden die ik nu had.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:53

Sok, briljant :D hahaha, zo maak je nog eens wat mee.

Zit hier al weer tijdje op de VU, nu wel zo'n beetje klaar. Moet alleen wel hier tot 19u blijven, want dan heb ik etentje hier in Amsterdam. Maar goed, zijn allemaal mensen van de VU, dus is wel prima hier. Ga zo even wat dingen doen voor m'n commissie.

Dagplanning:
O: 2 geroosterde bb met sandwichspread en philadelhpia
t: - (druk met project geweest)
L: 2 bb met sandwichspread
t: appel
t: kopje soep
D: uit eten

Bew: niks bijzonders, vanavond voor ik naar bed ga wat oefeningen.

Overdag expres wat mager ivm uit eten vanavond. :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 14:58

zoo Spaans ging goed :j was eigenlijk best relaxed :+ klasgenootje was héél nerveus maar ging ok :j

werd nog gebeld voor een stage waar ik begin november op gereageerd heb :+ word ik nu gebeld dat ik mag komen als ik wil :+

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:03

Hoe is je spaans gegaan Ingrid?

Angelique, Ja vermoeid dat heeft echt een negatief effect..

Ik merk het ook. die lange dagen op maandag en dinsdag en verder ook erg druk (ook al werk ik nu 4 dagen ipv 5 ) maar toch en die knol iedere dag een halve dagtaak.. en zou ook nog heel veel voor school moeten doen.. Maar ik ben de laatste weken ook snel geïrriteerd op het werk.. als dat kind dat niet gewoon even meewerkt maar alleen maar steeds aan het krijsen en huilen is.. heb echt minder geduld enz..
Niet goed natuurlijk want dat werkt alleen maar averechts..

Maar jij bent weer beetje bij geslapen vannacht? Misschien moet je eens lekker een weekendje er tussen uit gaan ;) Volgens mij heb je het echt zo onwijs druk gehad de laatste weken met werken, studie.. klussen..

Belinda, wat vervelend dat ze van die stomme opmerkingen maken

Sok, haha wat een actie! :D

Ukje.. ohh balen zeg!

Wendy, ik neem altijd bij de Coop van eigen merk die kaas (is zelfde als die van Millner) is ook in 30+ en minder vet. Heb je gewoon, pittig en extra pittig in. Ik vind het hele lekkere kaas, lekkerder dan de echte Millner en stuk goedkoper. Moet je ook gewoon zo'n stuk kopen, voorgesneden plakjes zijn veel duurder. Of op de markt.. ;)

Vanmorgen uitgeslapen (moest echt na die vroege en super lange dagen op maandag en dinsdag), om 10u op stal.. mesten/voeren/buitenzetten (konden eindelijk weer gewoon naar buiten :) ) en toen boodschappen gedaan..
Fruit gehaald, weer eens andijvie (heb ik al heel lang niet gegeten), paprika (om te snacken) en nog meer gezonde dingen.. maar ook een reep chocola dat is wat minder goed.. :o
Maar ik moet echt leren deze week, want volgende week twee herkansingen.. en ja bij leren moet ik altijd wat te snoepen hebben...
Heb van die slechte bonbon bloc puur praline vulling... maar voordeel is dat ik na 2 stukjes daarvan al genoeg heb :+

Ik moet ook echt mn dagen weer eens in gaan vullen in de caloriechecker... welke was nu dat je ook vet e.d. ziet? valtaf? of voedingscentrum?

O: yoghurt, banaan, muesli
T: 2 stukjes chocolade
L: 2 vb rauwe coburger ham
T: 2 mineola 's
D: uiteten (pizza ofzo) een vriendin had me uitgenodigd omdat ik zoveel voor haar paard gezorgd heb, en nog steeds doe.. ;)
T: ?

Beweging: 40 min fietsen.. en misschien vanavond (weet niet hoe we naar de stad gaan eigenlijk...)

Ik moet ook echt weer gaan sporten, maar heb echt geen tijd daarvoor.. en zou op streetdance gaan met die vriendin, maar door haar stage enz gaat dat waarschijnlijk ook niet meer door.. En alleen naar de sportschool zie ik ook niet zitten en die hier dorp verderop die is nogal duur.. 50/55 euro per maand voor onbeperkt omdat er ook een zwembad bij... Ik zal nog eens kijken wat 1/2 dagen in de week kost en wat voor lessen ze hebben.. want zou dan ook pilates willen doen.. En misschien me ma of zusje maar mee vragen..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:04

Haha was je me net voor Ingrid.. Mooi dat je spaans goed ging :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:19

Ingrid: fijn dat je tentamen goed ging!!

Sporten schiet er hier ook ernstig bij in :\ ga gelukkig vrijdag en zaterdag weer paardrijden. Maar deze week gewoon nul tijd :? Zat gisteren van 9 tot 20 op de VU, vandaag van 9 tot 23 in Amsterdam, morgen van 9 tot 23 in Amsterdam...pfffrt

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:22

tja, sportschool is duur he!! hier is het ook 50e in de maand, je kan alleen maar onbeperkt hier..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:24

jeutje wat een dagen, Siz!

Ja, ikb etaal ook 50 euro in de maand...vind het eigenlijk wel fijn dat het onbeperkt is :j
Bij de sportschool hier in Brielle heb je wel goedkopere abbo's, maar dan moet je kiezen tussen groepslessen of fitness en hoe vaak je wilt in de week...bij deze waar ik nu zit maakt het gewoon niet uit :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:27

Ik betaal 75 euro in de drie maanden en ga dan 2 keer in de week :j
De rest van de dagen datik ga sporten, loop ik op de weg :j

Ik heb besloten dat, omdat ik zoveel sport, ik toch meer naar die 1800á 1900 caloriën moet. Er kan wel een keer een dagje minder tussen zitten, maar niet veel. Zo hou ik denk ik het beste mijn spijsvertering e.d. opgang :j

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:28

ik vind het ook wel prettig... maarja, kan het nu ff niet betalen, ik vind het wel super leuk om te doen..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:31

Sportschool is niet echt mijn ding, vond alleen Kick-fun heel leuk. Maar de leraar was daar toen veranderd en die deed het helemaal niet leuk :n

Ja, lange dagen idd. Vandaag en morgen twee etentjes, dat is dan wel leuk, maar ook wel weer vermoeiend als je elke dag om 7u uit je nest moet...