Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilse schreef:Hmm klinkt goed! Ik ken alleen de ontbijtcrackers van LU, volgens mij had Annetje die altijd? Zal iig morgen even kijken in mijn pauze, staan ze gelijk aan een boterham of aan minder?
Annetje schreef:Mijn dagje:
o: 1/2 appel, plak ontbijtkoek
t: drie koppen thee, maar die tel ik niet mee in kcal
l: 2x cracker met cremette en d'lightjam. 1/2 american cookie
t: plakje ontbijtkoek met chocopasta
d: 3 minipannenkoeken zonder boter gebakken, cracker met cremette
Jamy schreef:Vertel Sizzy, wat heb je ingeslagen
Mooi gebaar van die Boom Riette
Mijn dag:
O: magere yoghurt met magere vruchtenyoghurt, wasa voklorencracker met boter en geboorte muisjes
T: 2 liga evergreen
L: plakje ontbijtkoek met boter, 3 wasa volkoren crackers met boter en appelstroop
T: kwarkbolletje, 2 toffe dingen
D: onbekend
beweging:
meer dan 2 uur fietsen iig, uitgaan, en hele dag gewerkt in de kledingwinkel
Ik ga stoppen met calorieen tellen, het gaat niet echt de goede kant op met mijik merk gewoon dat ik me er abnormaal veel mee bezig houd, en zelf maak ik me er ook wel zorgen over. Misschien raar dat ik het dan zo open neerzet, maar ik merk gewoon dat het niet goed gaat.
Ik ben er contstant mee bezig hoeveel kcal ergens in zit, hoeveel ik al op heb, wat ik nog ga eten, wat ik straks kan eten, hoeveel gram ik ergens van neem. Zelfs al ik bij me paardje ben ofzo denk ik weleens aan deze dingen, ik vind het gewoon niet meer normaal en stop daar iig mee. Ik wil gezond eten maar iets losser met alles omgaan omdat ik het gevoel heb dat het me overneemt
is dat raar?