. Ja heb meerdere soorten geprobeerd vind sommige minder erg maar ja overal niet mijn ding Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ja heb meerdere soorten geprobeerd vind sommige minder erg maar ja overal niet mijn ding
Ik vind het zelf gewoon gek. Ik ken niemand die geen hummus lust. Maar misschien heb ik een heel beperkte omgeving.

Magrathea schreef:YellowLeaf schreef:Ik vind hummus echt heel viesKen ook niemand die dat met mij eens is.
Echt? Want er zijn zoveel soortenOf vind je kikkererwten gewoon niet lekker?
TheNovelist schreef:Ik had een tijd geleden hummus geprobeerd maar vond het niet echt lekker. Maar er zijn natuurlijk zoveel verschillende, wat is jullie favo? (merk/smaak)
maar in de winkel pak ik het liefst de Maaza kerrie hummus, die is heeel lekker. Bijvoorbeeld met een plakje avocado of met kipstuckjes als ik tijd teveel heb
Maar gewoon zo met wat groen erop is ook erg lekker.
Zonder is het ook heeeerlijk
. Minder vlees eten scheelt ook een hoop denk ik altijd.. En, toen ik in Spanje was raakte ik helemaal uitgekeken op al het vlees dat we telkens kregen, terwijl ik vroeger altijd zo´n carnivoor was! Dus het went écht.
Sonja_vR schreef:Tiwi, das idd echt een dingetje
Zodra je vegetarisch wil smijten ze je sowieso dood met (geiten)kaas

tegenwoordig is er gelukkig nog wel wat meer keus bij de meeste restaurants.