Ik heb me weleens afgevraagd wat ik zou doen als ik in mijn eentje zo gay carpool plaats op zou rijden.
Ik wou denk ik de eerste minuten helemaal verstart zijn en dan met piepende banden wegscheuren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

sokje87 schreef:Wat veel ontbijtkoek, en natuurlijk de cruesli (maar die moet op, dat snap ik) en dat zorgt bij elkaar voor behoorlijk wat suikers. Ik zou liever volkorenboterhammen zien tussen de middag, maar de cracottes zijn op zich ook prima. Beleg jij je cracottes 'dik'?
Oh ja, en ik mis nog wat vetten.
Moet natuurlijk niet te veel zeiken: Genoeg fruit en groentes, vezels is ook in orde.Drink je genoeg?
Blinnii schreef:Deze vraag komt misschien een beetje onverwacht en vreemd, maar ik wil binnen afzienbare tijd 20 kilo eraf.
Iemand tips? Ik ben het namelijk zat om uitgescholden te worden voor dik kind, om te horen dat mensen achter m'n rug om praten..
Probeer zo goed mogelijk vol te houden met goed eten en veel beweging.. Als ik een vreetaanval heb verslind ik meestal een zak noten.
Weliswaar een caloriënbom, maar de kilo's die daardoor onstaan raak ik makkelijker kwijt dan dat ik van dezelfde hoeveelheid chocola naar binnen werk.

volgens mij zijn dat van die typische dingne die jij altijd meemaakt 

maar dan moet ik eerst zeker weten dat ik door ga met fitnessen.. 

ze hebben precies dezelfde stress als wij toen
+