Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tellie schreef:Hetzelfde als bij een haf lijkt me...?
Tellie schreef:Wat is een knopper?
Mystica schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit een zwaargebouwde ijsco gezien, en dat terwijl ik toch een behoorlijke poos bij een fokker gereden hebZwaarderen of slankeren als dat type ken ik dus ook. vanddar dat ik me daar geen voorstelling van kan maken. Bij haflingers heeft het ouder type een kleine maat, vierkant model en een kort voorbeen. De modernen hebben een rechthoeksmodel, een lang voorbeen en meer maat. Nogmaals, bij een ijsje kan ik me daar niets bij voorstellen
Humphrey schreef:Het wordt hier druk.
ukje schreef:Wat ijslanders betreft ik vond het altijd erg leuke beesten om te zien. En de eerste keer dat ik erop zat vond ik ze ook fijn rijden tot dat hij me alle hoeken van de bak heeft laten zien dit is niet een keer gebeurt, de week daarna moest ik er weer op deed hij het weer en sinds dien heb ik het niet meer zo op ijslanders ik weet het is generaliseren maar toch.
flevo, Ik heb het een keer andersom meegemaakt. Er was een meisje bij mij op de manege en die was gewoon TE dik het paardje waar ze op moest viel ook gewoon om vanwege haar gewicht. Maar weet je wat ze zei "ik kan er niks aan doen ik ben zo gebouwd"
Tellie schreef:O: Liga
M: 4 boterhammen.
T: Ijsje
A: 4 boterhammen
T: Appel
ukje schreef:wizewo, Wat ik met voorstellen bedoel is even vertellen hoe oud je bent hoelang je bent wat je gewicht is of je een streef hebt.